~YİM~{1}

12 1 0
                                    

Platonik aşıkların en büyük sorunu, kendileri inanmak istemesede gururlarını arka plana atmalarıdır...

İnsan bazen yalnizligi secmek zorunda kalabilir. Etrafındaki kimselerden ders cikardigi icin, onlar gibi birine bagli kalmak istemeye bilir. İste bu yüzden hayatini kendine adayan insanlar genellikle daha mutsuz olurlar. Nedeni ise, birine bağlı olan insanlar o baglandigi kisiyle zorda olsa elbet mutlu olur fakat yalnizligi seçen insan kendisiyle hic bir zaman mutlu olmayacaktir.

İste bende yalnizligi secenlerdenim. Ne kadar kotu yanlarini gorsemde birine bağlı kalip, durmadan onu düşünmeyi ve platonik gibi durmadan onun icin cabalamayi yanlis bulanlardanim. Bazi kimselere gore bu salaklik olabilir, kendini begenmislik olabilir hatta ego bile olabilir. Fakat hicbirisi umrumda değil. Aşk denen sacma duygu ergen yaslarda baslar ve sürekli değişen bir seydir. İnsanı esir alabilir. İste tam bu anda beynimizi dinledigimizde her şey çözülür. Kimilerine gore asik olduktan sonra unutmak veya artik onu düşünmemek cok zor olsa da aslinda çok kolay bir şeydir. İnsan her istediğini zaman alsa da yapabilecek bir sekilde yaratilmistir. Yani ornek vermek gerekirse; uzaya cikmak gibi büyük bir şeyi hayal eden insan, eger bu hayalini zor da olsa yapabildiyse; unutmak istediği kisiyi de istese unutabilecek bir kapasiteye sahiptir insan. Bunun için tek çözüm İSTEMEKTİR...

İste yalnizligi secenlerdenim dediysemde bu sadece karsi cins bakimindandi. Tabiki de benim de en yakin arkadaslarim hâttâ kardes derecesindeki dostlarim vardi. Ortaokulda ki dostlarim ile lise yuzunden ayrilmistik fakat hâlâ gorusuyorduk. Lise de tanistigim dostlarim ile de bugün yani okulun ilk günü yine kavusabilecektim.
...
Sabah evden biraz erken cikmak zorundaydim. Normalde servis ile gidicektim fakat ilk hafta servis vermiyorlardı bu yüzden okula babam ile gidicektim. Babam ile yaklasik 25 dk icinde okula vardigimda babamla vedalasip okul bahcesine girdim. Bahceye girer girmez ilk gordugum kişi bana doğru kosan en yakin arkadasim Ece'ydi. O bana doğru kosunca ben de ona doğru kostum ve disaridan izleyenlerin gulebilecegi bir şekilde selamlasmamizi gerçekleştirdik. O sirada beden ogretmenimiz "Tum ogrenciler siralarinizi oluşturun" diye anons yapti. Ece ile ben yan yana siniflardaydik, bu yüzden sira olurken de yan yanaydik.
...
Bütün okullarda genel olarak yapilan tören bitince sirayla okula girmeye basladik. Sinifa ilk girenlerdendim ve gözüme kestirdigim orta siraya oturup, sinifa girenlere bakmaya basladim. Arka sirama iki kiz oturdu. Birbirleriyle koyu bir sohbet icindeydiler. O sirada yanima bir kiz oturdu ve direk arkasini donup, kizlarla konusmaya başladı. O an anladim ki bu üçlü arkadaşlardi.
...
Yanima oturan kiz öğretmenin gelmesiyle önüne döndü. Ogretmenimiz bizi bos birakinca yanimda ki kiz elini uzatip "Merhaba, ben Yağmur" diyince ben de elini sıkıp "Merhaba, ben de Duru"dedim. Yağmur ile gecen sene yani 9. Sınifi kaba taslak, yeni tanisan arkadaş sicakligiyla birbirimize anlatirken, arkadan adinin Toprak olduğunu öğrendiğim kiz "Yagmurr, donsenize arkaniza. Tanistirsana yeni arkadasinla dedi". Arkami donup Toprak ve yanindaki arkadasi Su ile tanistim. Çok sicakkanli insanlardi.
...
İlk gün dersimize giren ogretmenler ile tanistiktan sonra boş biraktiklari icin, dördümüz  sohbet edip duruyorduk. Aslında genelde onlar konusuyor ben dinliyordum. Nedeni ise Toprak'in gecen seneden beri kestiği bir çocuk varmis. Ama üstü kapali anlattigi için çocuğun kim olduğunu anlayamadim. Sonucta ben de olsam, yeni tanistigim birine tüm ozelimi acmazdim. Bu yuzden dinlemekle yetindim.
...
Okul çıkis saati gelince kizlar ile vedalasip Ece'nin sinifina doğru gidip onunla beraber okuldan ciktik. Ece okula yakin oturduğu için onunla vedalasip duraga doğru gitti. Ben de babam gelince onunla beraber eve doğru yola koyulduk. Eve gelince de yeni kitapları ciltledim, yemeğimi yedim ve direk uyudum. Gayet güzel ve eğlenceli bir gündü.

Evettt!! Selam arkadaşlar. Bu benim ciddi bir sekilde basladigim ilk kitabimdir.Çünkü icinde gerçek hayattan alintilar vardir.Yani %70'şi gercek, %30'u kurgu olacaktir. İlk basta yazdiklarim öznel yargidir. Kişisel algilamak isteyenler algılayabilir.Sorun yok... Hepinize iyi okumalar..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZLIĞIN İÇİNDEKİ MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin