1.kapitola

15 3 2
                                    

Abby šla po schodech dolů do třídy a viděla jak její nejlepší přítel líbá holku kterou Abby z celeho srdce nenávidí.
Abby utekla s brekem na záchod a začala řvát.
"Proč já! Proč žiju, já nenávidím svůj život"

Vzala nůž který měla pod sukní a chtěla si podřezad žíly .
Ale potom tam přišel člověk který ho by nikdy nečekala. Dlouhé blond vlasy, zelené oči.
Byla to Abbyina nejlepší kamarádka Klára
"Abby co to děláš? Zbláznila si ses? Hned toho nech , proč to děláš? "
Abby v očích brečí a říká "O.. on.. líbal Helenu"
Klára jí vzala nůž z ruky a koukla a řekla "kdo líbal Helenu "
Abby jen s třesavím hlasem jen řekla "Sebastian"

Klára šla k ní a obejmula jí A řekla "Je mi to líto Abby. Moc líto "
Abby ji silně tiskla a pak zazvonily a Klára jen řekla "Musíme jít. Budem mít problém "
Holky teda šli do třídy sedli si do lavice a pak přišli Sebastian a Helena jak se drží za ruku . Abby málem vybuchla myslela si jestli se budou ještě libat tak po nich skočí. Potom se koukla na Kláru jak na ně zírá s děsivím pohledem. Pak přišla učitelka
Měla brejle ,drdol a podpatky a modré šaty a rekla"tak děti kdo z vás nechal na záchodě tenhle nůž? Abby se jen koukla na Kláru a koukla se pod sukni kde měl být nůž který tam nebyl.
Pak se přihlásila Helena a řekla " Prosím to je nůž Abby "
A ostatní ze třídy s Helenou souhlasily že je to nůž Abby.
Učitelka se jen na ní zle koukla a poslala jí do řediteli.

V ředitelně se na ní koukal a řekl " Já věděl že je to tvůj nůž"
Abby si sedla na židli a řekla " Co bude dál? "
Ředitel řekl " Čeká tě vyloučeni "
Abby se slzami v očích řekla to nemůžete. .. to ne .. to prostě ne. Doma budu mít průšvih "
Ředitel jen řekl "Bohužel Abby já tě varoval několikrát "
Abby se zvedla ze židle a utekla s brekem.
Potom jí zastavil Sebastian a dal ji její nůž a řekl "tady máš šlohnul jsem jí ho . Chci si promluvit o Heleně "
Abby se koukla do jeho modrých očí a řekla " Ty jseš takovej idiot! Nenávidím tě ty víš že jí nenávidím až k smrti a ty ji potom libáš v pohodě na chodbě? "
Sebastian se na ní koukl a podrbal se na svých černých vlasech a řekl " tys to vydělá?
Abby s brekem jen řekla " Nech mě jít. Už navždy! "
A než něco Sebastian něco řek Abby utekla.

Když přišla domů nikdo doma nebyl Abby se zamkla v pokoji a šla k posteli si po brečet. Potom se koukla do zrcadla její modré světle očí ji zarili po celým obličeji a její černé vlasy vypadali jako temnota
Když už přestala brečet už Byla tma . A viděla jak někdo prochází byla to Helena .
Abby vzala nůž a šla za Helenou .
Helena už tak nějak tušila že jí někdo sleduje a přidala při kroku.
Pak ji dal někdo pěstí a upadla když se už rozkoukala viděla Abby .
Abby začala na ní řvát " Ty mrho kvůli tobě mě všichni sikanuji, kvůli tobě mě vyloučili, kvůli tobě jsem přišla o přítele který jsem milovala.
Ale ty už mi nikdy neublizis" Abby ji zabodla nůž do krku.
Byla to Abbyina první vražda.
Vzala si nůž a šla do domů.

Láska a smrtKde žijí příběhy. Začni objevovat