Abby utekla ven a utíkala k parku když už tam byla sedla si na lavičku a začala brečet a řvát " Já nechci žít. Tohle prostě nemůže být pravda, ona lhala. To prostě ne " Pak začali být divné zvuky , Abby si myslela že jsou to jen zvířata ale potom jí došlo že žádné zvíře takové zvuky nedělá.
Pak se k ní začalo přibližovat. Abby začala utíkat potom jí něco chytilo za nohu a když se otočila nikdo tam nebyl ale pořát ji něco táhlo k tý věci který se k ní začalo přibližovat. Když už byla u tý věci málem se ani nenadechla jak se bála. Pak k ní začalo mluvit "Ne ty musíš žít dcero."
Abby se zmateně koukla a řekla " T.. tati ?
Pak Abby viděla jeho rohy a satan ji řekl " nechceš žít? "
Abby prikyvla hlavou ano. Tak jí satan řek " Tak je zab, zab svi nevlastní rodiče, co kdy pro tebe udělali, nechali aby ti ublížili, Tak se jim pomsti!"
Abby zas prikyvla hlavou a utíkala k domů kde bydlí. Rodiče už spali tak šla do svého pokoje tam jí hlasy říkaly " Vem si věci budeš je potřebovat." Abby teda vzala tašku a dala tam mobil,oblečení, svůj deník, baterku , zápalky a benzín .
Pak šla do ložnice kde spali její rodiče chvilku se na ně dívala pak vzala benzín a nalila jí do postele pak začala let po celém domě až ven.
Venku vzala zápalky a zapálila celej dům. Pak v domě se objevil satan a začal se smát a říkat " Ty kravo haha ty myslíš že bych tě chtěl? Nechcite! Chci se tě zbavit ! Máš náskok tak zdrhej.
Abby začala utíkat přišla ke svi nejlepší kamarádce Kláře tam jí vše řekla co se vše stalo a Klára řekla " Ty ses cvokla ,ty jseš blázen!
Ty zabijes Helenu a pak ještě svi rodiče, a pak ještě ten tvůj otec satan.
Abby řekla se slzami v očích řekla " Ty mi musíš věřit ty jsi moje kamarádka."
Pak začali divné zvuky a Klára něco viděla v okně s rohama řekla " Pane bože ty máš pravdu ."
Abby jí vzala za ruku a řekla "musíme jít "
Klára vzala tašku a vzala si pistoli který vzala svému odci, oblečení, peníze, mobil, a její deník.
Pak začalo hořet a holky utekly ven.
Dům vybuchl a pak Klára řekla " Doma byly rodiče . "
ČTEŠ
Láska a smrt
ActionHlavní hrdinka Abby nebyla oblíbená ve škole byla šikanována a ještě k tomu zjistila že je adoptována a její pravý rodiče nejsou obyčejní. Abby jde hledat svý rodiče a čekají ji spoustu dobrodružství který nemyslela že někdy zažije.