פרק 1-אהבה היא מהות החיים

940 38 19
                                    

לפעמים אני תוהה לעצמי מה היה קורה עם לא הייתה אהבה בעולם?איך אנשים היו נולדים?איך בעצם העולם היה מתקיים?כמו כל ילדה דמיינתי לי תמיד איך החיים שלי יראו בעתיד,עם הגבר שאני אוהב בכל ליבי,ואקים איתו משפחה.אני חושבת שאין ילדה בגיל שלי שלא מדמיינת את החיים שהיא הייתה רוצה שיהיו לה בעתיד,בתקווה אמיתית שזה באמת יתגשם.עכשיו אני שואלת,אם לא הייתה אהבה בעולם אז מה היה קורה?ההורים שלנו מעולם לא היו מתחתנים ואז אנחנו לא היינו נולדים...בעצם,אם לא הייתה אהבה בעולם אז גם ההורים שלנו לא היו נולדים...לא?
כל המחשבות האלו תמיד מובילות אותי לאותה מסקנה-אהבה היא המהות של החיים.

אני עלמה,ברוכים הבאים לעולם שלי.הממ..קצת על העולם שלי?האמת שאין לי כל כך מה לספר.אפשר להגיד שהחיים שלי שגרתיים ודי משעממים.אני לומדת בכיתה יב,כן אוטוטו אני מסיימת את התיכון ומתחילה את החיים האמיתיים!בערך כל חיי חיכיתי לסיים עם הלימודים המחורבנים האלה בבית ספר וללמוד את מה שבאמת מעניין אותי בקולאז'.האמת שכל החיים פינטזתי על הלימודים בקולאז',הייתי בטוחה שזה לגמרי כמו בסרטי קולאז' בהם נמצאים רק יפים ויפות שעושים צרות כל היום ומנהלים רומנים אחד עם השני נון סטופ.
ברגע שאחותי,סטפני,התחילה את הלימודים בקולז' הבנתי שהסרטים האלה לגמרי מטעים ואין להם שום קשר למציאות.כלומר,את זה אני רק יודעת מהסיפורים של סטפני.

"מזל טוב אחותי הקטנטונת!"סטפני אמרה כשנכנסה הביתה יחד עם בן,הבן זוג שלה.ממש בתחילת מסיבת יום ההולדת שלי.
"אני כבר לא כזאת קטנה!"אמרתי וציחקקתי בזמן שסטפני חיבקה אותי חזק.סטפני גדולה ממני בשנתיים,למרות שבהרבה בחינות אני הרבה יותר בוגרת ממנה.
"עכשיו את יכולה לשתות אלכוהול בצורה חוקית"היא אמרה וציחקקה"אני במילא לא שותה אלכוהול!"אמרתי מצחקקת גם.
"כן,אני ובן ראינו איך השתכרת במסיבה שהייתה בשנה שעברה"סטפני אמרה ושלחה מבט לבן,איזה פאדיחות!הם תמיד יזכרו לי איך השתכרתי כמו טיפשה במסיבת רחוב מטופשת...עשיתי לעצמי לגמרי פאדיחות נוראיות.זאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שאני אגע במשקה אלכוהולי.
אני לא מאמינה שהיום הזה הגיע!סוף סוף אני בת 18,הגיל שחיכיתי לו כל התיכון בערך.
לבשתי את השמלה הורודה האהובה עליי,ביחד עם נעלים עם עקב קטנטן,לא מוגזם.הרגשתי פשוט מלכה ליום אחד,ההרגשה שלי הייתה מעולה..לא רציתי לתת לשום דבר להרוס אותה.

הבית שלנו היה די ענק,ההורים שלנו הלכו לסוף שבוע במלון כלשהו שנמצא די רחוק מפה,מה שהשאיר לנו את הבית ריק ביום הולדת שלי.הבית התחיל להתמלא באנשים,רובם מהשכבה שלי,אך כמובן שסטפני הזמינה גם את החברות שלה והבית היה נראה לגמרי כמו מועדון אחד גדול.ללא ספק אם אמא שלי הייתה רואה את מה שהולך פה,היא הייתה הורגת אותי לגמרי.
"כל כך המון אנשים באו,כולם אוהבים אותך"ז'אק חייך אליי ואמר"אתה סתם מגזים ז'אק...אנשים מחפשים סיבה למסיבה,עם רוב האנשים פה אני בכלל לא בקשר"אמרתי וציחקקתי"יש בזה משהו"הוא אמר וציחקק גם תוך כדי שנישנש את הפופקורן שהיה על השולחן.ז'אק,הוא הידיד הכי טוב שלי.אם לרגע חשבתם שיש בנינו משהו מעבר לידידות..טעיתם לגמרי!אני וז'אק ידידים כבר מגיל אפס,הוא יודע עליי כמעט כל דבר אפשרי,וכך גם אני עליו.אנחנו מבלים יחד המון..הוא בין האנשים היחידים בעולם שאני באמת סומכת עליהם.
"את מוכנה להנות ולהוריד את העיניים שלך כבר מהאפס הזה?"ז'אק אמר בזמן שהבטתי בבן,שבידיוק חיבק את סטפני חזק והיה נראה כל כך מאושר.הרגשתי צביטה קטנה בלב שניסיתי לגרום לה לא להרוס לי את ההרגשה המדהימה שיש לי ביום הולדת,אך לא כל כך הצלחתי."אני לא מסתכלת עליו בכלל"אמרתי בגמגום מטופש,למרות שלא היה צורך במילים,זאק יודע בידיוק מה אני מרגישה כלפיי בן כבר שנים.סטפני ובן ביחד כבר מעל שלוש שנים..כן,זה ים זמן.לפעמים אני לא מבינה איך הם ביחד כל כך הרבה זמן,הם רבים על כל דבר,סטפני בחורה קשה שרק מחפשת לריב.ובן...טוב אני לא כל כך יודעת מה הסיפור שלו.אף פעם לא שמעתי אותו מדבר על החיים הפרטיים שלו או משהו כזה.אני חושבת שאפילו סטפני לא יודעת בבירור המון דברים כליו.אני אפילו לא כל כך יודעת מתי הרגשות שלי לבן פרצו בי פתאום,אני חושבת שזה היה לפני שנתיים,אפילו שלוש.לא משנה כמה זמן עבר,לא משנה עם כמה בנים ניסיתי להיות,הרגשות שלי לבן לא השתנו.אני לפעמים מרגישה חרא של אחות כשאני פאקינג מאוהבת בחבר של אחותי!כמובן שאת הרגשות שלי שמרתי לעצמי ומעולם לא העזתי לשתף את סטפני בהם.
אני יודעת שזה חסר סיכוי,והאמת שאני גם לא רוצה שיהיה סיכוי...סטפני מאוהבת בו עד מעל הראש,אני בחיים לא אעז להתקרב אליו,בחיים!
אבל אני לא יכולה להכחיש..בכל פעם שאני רואה אותו ביחד עם סטפני אני מרגישה את הלב שלי נצבט חזק ואת כל הבטן מתהפכת לי. אני לא שולטת בזה,אני לא שולטת ברגש המטופש הזה וברצון הזה...ברצון הזה להיות במקום סטפני.
בן הוא הגבר הכי יפה שראיתי בחיי,הוא גבוה ושרירי בידיוק כמו שכל בחורה רוצה את הגבר שלה.הידיים שלו ענקיות ומלאות בקעקועים משונים.על הסנטר והלחיים יש לו תמיד זיפים קטנים ובהירים כאלו כמו צבע השיער שלו.הם הופכים אותו ליותר סקסי ממה שהוא.

"מזל טוב לחברה הכי טובה שלי"קים קפצה עליי בחיבוק ענק ומחצה את כולי לגמרי בזמן שהייתי במטבח וחיפשתי עוד כוסות חד פעמיות לשתייה קלה."הבהלת אותי,משוגעת אחת!"צחקתי ואמרתי.קים היא החברה הכי טובה שלי,הכרנו לפני חמש או שש שנים,כאשר קים עברה לכיתה שבה אני לומדת ומאז,אנחנו לגמרי בלתי נפרדות.
קים בחורה מהממת,אני חושבת שהיא נראת בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות.
הרגליים שלה דקיקות וגבוהות,ועור שלה שזוף בצבע המושלם והשיער שלה בלונדיני וארוך.
תמיד אמרתי לה שיום אחד היא עוד תהיה פרזנטורית של איזו חברה מובילה ותעשה ים של כסף,למרות שזה לגמרי לא הקטע שלה.
"איזו מהממת את עלמה!תעשי סיבוב שנראה איזה יפה את!!"קים התלהבה יותר ממני אפילו."אל תגזימי"אמרתי ושתינו ציחקקנו.אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה בעולם.היא היחידה שאני באמת סומכת עלייה ומספרת לה הכל!איך אפשר בלי החברה הכי טובה הזאת שלה את מספרת את כל הסודות והריכולים?

מאחורי קים עמד בחור אחד,שלא הכרתי בכלל.הוא היה בגובה שלי פחות או יותר,שיערו היה בלונדיני והעיינים שלו היו בצבע חום דבש יפה כזה.הוא היה נראה מעט נבוך ולא כל כך יודע איפה הוא נמצא.ניחשתי לעצמי שקים הביאה אותו לפה,אך לא ידעתי מי הוא.
"מי אתה?"שאלתי בביישנות ומעט מבוכה.

עלמה|ALMAWhere stories live. Discover now