Hep birlikte uçağa bindik ve istanbula dönüyorduk. Oguzla internetten gelinlik modellerine bakıyorduk oğuz gerçekten zevkli bir erkek sonra biz staraplez , bel kısmı prenses model ama dizinin üstünden kalın bir dantelle balık model oluyor ben ve oguz bundan diktirmeye karar verdik sıra oguzdaydi pembe damatlik üstü siyah papyon krem rengi gömlek siyah pantolon ve damatlik ceketinin içinde siyah bir peçete ve üstü siyah kenarları pembe bir ayakkabı bunları hemen arayıp diktirmelerini söyledik evlerimize geldik sabah dugun alışveriş ine çıkacaktik o yüzden yatıp dinlendim uyandığımda jakuziye girdim ve çıktıktan sonra dolaba doğru yürüdüm altıma yırtık jean şort üstüme de bir swetshort giydim altimada nike ları geçirdim ve annemle yola çıktık oguzlarin evine geldik oğuz annesi canan teyze ben ve annem alışveriş merkezine konseptti mekan di derken oguzla beni iç çamaşır ciya bıraktılar gecelik ali caz oğuz kırmızı saten bir gecelik beğendi bende mor süet üzerime yapışan bir gecelik begendim ve birkac tane daha aldık çıktığımızda yeni oturacagimiz eve bakmaya gittik villaydi 've 14 e yakin odasi vardi, havuzu vardi ha birds kocaman mutfak cok guzeldi dekarasyonu yatak odasina gittik mujtesemdi kocaman bir yatak vardi artik yorulmustuk evlere dagildik gece 1 gibi. Oğuz geldi elinde gelinligim vardı , ve bana * aşkım sana mükemmel bir haberim var yarın akşam dugunumuz var * ben nerdeyse deliye döndüm * ne oğuz saçmalama daha makyoz lerimyok hiçbirşey hazır de..... sözümü kesti ve *hayatım hepsi hazır * bende sarildim ve sabah erkenden uyanmam için hemen uyudum ..