"Züleyha kalk artık saat 12 oldu" O an bir ses duydum.Bir dakika boş boş duvara baktım ve sonra yataktan sıçradım.12 mi diye düşündüm.Kendimi dövmek bile istedim çünkü bugün aşık olduğum kişinin,Oğuzhan'ımın yanına gidecektim.Kendi kendime onu nasıl bekletirim diye düşündüm ama Oğuzhan'ın benim varlığımdan bile haberi yoktu.Kalktım,yüzümü yıkadım ve en son kendimi ne giysem diye düşünürken buldum.Bütün kıyafetlerimi yatağa döktüm ama bir türlü birini beğenemedim.Ses ile irkildim.Kardeşim odama daldı."Sana odama girebilirsin dediğimi hatırlamıyorum"dedim ve aldığım cevaba şok oldum."Zaten sormamıştım"dedi.O an onu dövmek bile istedim ama kendimi zar zor tuttum."Hemen defol git odamdan.Acelem var seninle uğraşamam!"dedim ama gitmedi."Gitmeyeceğim çünkü yardımıma ihtiyacın var.Sabahtan beri kapının arkasında seni dinliyorum ve ne giyeceğine bir türlü karar veremedin.Eee yani artık modadan anlayan bir elin sana dokunması gerek."Şaşırdım ve içimden bu benim kardeşim değildir diye düşündüm ama oydu ve elimde olmadan"Ne yapacaksın"dedim.Bana bakarak kahkaha attı ve neyi neyle giymem gerektiğini anlattı.Gerçekten seçtiği şeyler çok güzel oluyordu.Birini daha çok beğendim ve hemen denedim.Kardeşim "Çok güzel oldun"dedi.Çok mutlu olmuştum."Tamam artık çıkabilirsin"dedim ama o çıkmadı üstüne üstlük bana elini uzattı.Onu çok iyi tanıdığım için çantamdan 50 lira çıkardım ve ona uzattım.Sonunda odamdan çıktı.Bende saçımı yaptım,makyajımı yaptım ve takılarımı taktım.Artık çıkabilirdim.
Oğuzhan alarm sesiyle irkildi ve daha sonra yaklaşık 10 saniye bekleyip alarmı kapattı."Abi ben daha uykumu alamadım yaa"dedi kendi kendine ama yataktan kalktı.Yüzünü yıkadıktan sonra kıyafetini giydi.Kahvaltı yapmak için aşağıya indiğinde karşısında ablasını gördü."Şerrym,ne işin var burada" "Oha Ozzy insan öyle mi der.Hiç ablam meleğim hoşgeldin demek yok mu?" "Hoşgeldin ablam da şaşırdım yani.Sen Amsterdam'da değil miydin?" "Yok dün geldim. Arayıp sormadığın için haberin olmadı." "Kızma bak antrenmanlar maçlar derken arayamadım." "Tamam kuzum sıkıntı değil şaka yaptım.Gel hadi kahvaltını yap.Sonra bende Elis'in yanına gideceğim.Gelince yanıma uğra demişti." "Sen yemeyecek misin?" "Yok ben dışarı da yapmıştım kahvaltımı." Kahvaltısını yaptıktan sonra Şerry'i de öpüp evden çıktı ve arabaya binip tesise gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SavAşk
FanfictionOğuzhan ve Züleyha tesiste tanışan iki gençtir.Birbirilerini çok severler.Evlenmeye karar verirler ama hep sorunlar çıkar.Detayı hikayede...