Z pohledu Mii
Crr crrr crrr "ježiši už vztávam aby ses neudělal" . Asi bych se vám měla představit jsem Mia jsem mafianka mam dvojče Mayu která teď vyleháva a chrápe v posteli
No zpátky ke mně mám 18 let mam 170cm mam vypracovanou postavu a jsem single jak nečekané .Z pohledu May
"Sakra můžete někdo vypnout ten zasranej budík Mioo !!! " . No takže se vám mam asi představit jsem Maya mám dvojče což asi už víte no mám 18let 170cm mám vypracovanou postavu a jsem zase single bohužel. Vylezla jsem z vyhřáté postele přímo do skříně mám spojený pokoj s Miou. Šla jsem do skříně a tam jsem si vybrala spodni prádlo a naskáčovou mikinu a černé skinny to stejný si dala aji Mia .
Šla jsem do koupelny a tam jsem si udělala hygienu a nalíčila jsem se .Z pohledu Mii
Podívala jsem se co si oblíká Maya tak jsem si oblíkla to stejný potom jsem šla za Mayou do koupelny si udělat hygienu a nalíčit se . Nalíčili jsme se uplně stejně . Rozčesala jsem si své dlouhé černé vlasy a nechala je rozpuštěne to stejné udělala i Maya vyšla jsem z koupeny a vytáhla jsem z šuplíku mojí zbraň a dala jsem si jí do opasku(nevím jak se to mu říka)
"Mayo kde máš zbraň dnes máme zase kšeft tak pohni z tou prdelí přijdem pozdě " "nojoo už du budeme snídat nebo ne ?
"Asi ne protože nestíhame a neptej se mne na takový píčoviny"
Zasmala jsem se. "Hah fakt směšný " Řekla ironicky .
Šli jsme po schodech dolů a u stolu byl táta a máma snídali "Dobré ráno" řekli jsme zároveň.
"Dobré děti budete snídat ? Zeptala jse nám máma "Um ne mámi mi už musíme jít" řekla Maya "A kam ?" "Jdeme na nákupy do centra " "dobře tak ahoj "
"Ahoj " řekli jsme zároveň
Nastoupila jsem do své audi r8
A nastartovala Maya jede se svým autem nevím proč . Rozjela jsem se směr sklad
ČTEŠ
Mafia Twins
ActionDvojčata z mafie Mia a Maya jsou velmi známí jejich otec je boss mafie. Otec nevěděl že mají něco společnýho z mafii a tak je chtěl provdat. Co se stane když otec zjistí že mají něco spolecnýho z mafii ? projde jim to nebo ne ? Čti a dozvíš se😀😀😀