Κεφάλαιο 1

21 4 0
                                    


Άλλη μια βαρετή μέρα του καλοκαιριού για την Άννα η οποία δεν ξέρει τι να κάνει και το κάθε λεπτό της φαίνεται σαν να περνάει ένας αιώνας.Αλλά μια βόλτα στην θάλασσα θα ήταν ότι καλύτερο μέσα Ιουλίου.
Άννα:Μαμά λέω να πάρω τηλέφωνο την Φαιη να πάμε για μπάνιο.Τι λες;
Μαμά Άννας:Ακούγεται ενδιαφέρον αλλά να προσέχετε.
Άννα:Ναι μαμά ναι.😒
Αμέσως παίρνει τηλέφωνο την Φαιη για να κανονισουν την εκδρομή τους.
(Στο τηλέφωνο)
Άννα:Έλα Φαιη.
Φαιη:Πες μου Άννα.
Άννα:Τι θα έλεγες να πηγαίναμε για μπάνιο σε λιγάκι;
Φαιη:Δεν είμαι σίγουρη για σήμερα αλλά αν θέλεις μπορούμε να πάμε αύριο.
Άννα:Ναι εννοείται.Θα σου στείλω μήνυμα στο Facebook να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες.
Φαιη:Byee😘
Την επόμενη μέρα αφού βγήκαν από το σπίτι κατά τις 7π.μ. έφτασαν γύρω στις 10π.μ. σε ένα beach bar της Αγίας Μαρίνας.Εκει γνωρίζουν μια παρέα 2 νέων ατόμων και ξαπλωνουν όλοι μαζί.Τα 2 αγόρια ονομάζονται Γιώργος και Νίκος.
Άννα:Τι θα λέγατε να μπούμε στην θάλασσα;Καίγομαι.
Φαιη:Εγώ προτιμώ να κάνω ηλιοθεραπεία.
Ο Νίκος συμφωνεί με την Φαιη και παραμένει στις ξαπλώστρες.
Γιώργος:Μην ανησυχείς θα μπω εγώ μαζί σου στην θάλασσα Άννα.
Άννα:Υπέροχα πάμεεε.
Έτσι όπως μπαίνουν στην θάλασσα ο Γιώργος βρέχει την Άννα και η Άννα εκνευρισμενη τον χτυπά ελαφρά στο ώμο και φεύγει πιο μπροστά.
Γιώργος:Άννα περίμενε ήταν μόνο μια πλάκα μην μου θυμώνεις.
Η Άννα χαμογελάει και προσπαθεί να μην την δει ο Γιώργος ενώ παράλληλα απομακρύνεται ακόμα περισσότερο.
Γιώργος:Άννα σε παρακαλώ περίμενε με.
Άννα:Όχι είμαι πολύ θυμωμένη μαζί σου. (Το λέει γελώντας)
Ο Γιώργος τρέχει και φτάνει την Άννα και πηγαίνει πιο κοντά της σχεδόν σε απόσταση αναπνοής.Εκεινη την στιγμή κάνει την κίνηση να την φιλήσει αλλά η Άννα το αποφεύγει και τον βρέχει στο πρόσωπο με χαριτωμένο τρόπο.
Άννα:Πιασεε μεεεε αν μπορείς.
Γιώργος:Περίμενε και θα δεις.😤
Μετά από αρκετή ώρα παιχνιδιού ο Γιώργος και η Άννα βγαίνουν από την θάλασσα και πηγαίνουν στις ξαπλώστρες όπου βρίσκονται ο Νίκος με την Φαιη.
Φαιη:Άννα νομίζω πως είναι ώρα να φύγουμε.Εχει πάει 5μ.μ. και θα μας φωνάζουν αν αργήσουμε να γυρίσουμε.
Άννα:Καλαα😔
Νίκος:Ελάτε να σας πάμε εμείς.Ειμαστε με το αμάξι και θα ήταν χαρά μας να φευγαμε όλοι μαζί.
Φαιη-Αννα:Όχι δεν χρειάζεται θα πάμε με το λεωφορείο.
Γιώργος:Άννα θα σου κάνω αίτημα στο Facebook για να μιλήσουμε και από εκεί.
Άννα:Χαχα Εντάξει θα τα πούμε.
Τα κορίτσια έφυγαν από την παραλία και μόλις έφτασαν σπίτι είδαν.......
Η συνέχεια στο επόμενο παρτ😁

"Η Απρόσμενη γνωριμία"Where stories live. Discover now