Όταν γύρισαν σπίτι τα κορίτσια είδαν...ξαφνικά 2 ανθοδέσμες μπροστά από την πόρτα στο σπίτι της Άννας..Θέλησαν να μάθουν τους παραλήπτες αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε κάποιο σημείωμα με αυτές τις λεπτομέρειες.
Μεριά Άννας
Άννα:Μα ποιος θα μπορούσε να μου στείλει μια ανθοδέσμη έξω από το σπίτι μου?Δεν μπορώ να καταλάβω..Μήπως είναι ο Γιώργος?Αλλά δεν μπορεί να πρόλαβε να στείλει την ανθοδέσμη δεν νομίζω.Λες να μου στείλει μήνυμα?Λες να του αρέσω?
Πέρναγαν συνεχώς αυτές οι σκέψεις στο μυαλό της Άννας ώσπου μπήκε στο Facebook να δει αν όντως της έστειλε αίτημα.
Άννα:ΝΑΙΙΙ ούρλιαξε με χαρά η Άννα.
Φαιη:Τι έγινε Άννα και πετάς από την χαρά σου? (Απόρησε η Φαιη)
Άννα:Τίποτα τι να γίνει απλά έμαθα ότι πέρασε τις εξετάσεις η Μάρθα που κόντευε να μείνει..(Μα γιατί της είπα ψέματα?Γιατί να μην θέλω να μάθει για ποιον λόγο είμαι χαρούμενη...Ώρες ώρες δεν μπορώ ούτε εγώ να με καταλάβω)
Μετά από λίγη ώρα αφού έχει κάνει ήδη μπάνιο η Άννα για να φύγει το αλάτι από πάνω της,της έρχεται μήνυμα από τον Γιώργο ενώ η Φαιη μιλάει ήδη με τον Νίκο στο κινητό.
Άννα:Επιτέλους τόση ώρα γιατί δεν έστελνε?Μου πέρναγε συνέχεια αυτό το ερώτημα από το μυαλό.Αλλα τελικά μου έστειλεε..Χμμ για να απαντήσω τώρα..
Γιώργος:Τι κάνεις Άννα?
Για να δω τι θα απαντήσω τώρα😒Μα κάνει κάτι ερωτήσεις και αυτός..Ας απαντήσω τώρα γιατί μετά μπορεί να μην είναι μέσα.
Άννα:Καλά εδώ κάθομαι και βαριέμαι εσύ;
Γιώργος:Και εγώ μια από τα ίδια.Αφου βαριόμαστε και οι 2 τι θα έλεγες να πηγαίναμε μια βόλτα στο πάρκο?
ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΩ ΤΏΡΑ?ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΒΓΩ ΜΑΖΊ ΤΟΥ?Ή ΜΉΠΩΣ ΌΧΙ?ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΩ?ΩΧΧ ΝΟΜΊΖΩ ΠΩΣ ΘΈΛΩ ΝΑ ΠΆΩ ΒΌΛΤΑ ΜΑΖΊ ΤΟΥ ΑΛΛΆ ΜΉΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΩ?
Άννα:Εμμ..δεν είμαι σίγουρη
Γιώργος:Σε παρακαλώ θα είναι πολύ ωραία..Στο υπόσχομαι
Άννα:Καλαα..τι ώρα να είμαι στο πάρκο;
Γιώργος:Σε κάνα μισάωρο ελπίζω να είσαι έτοιμη😂
Άννα:Θα προσπαθήσω😪
Γιώργος:Τα λέμε..ΦιλιάΜετά από καμιά ώρα ήμουν επιτέλους έτοιμη να πάω στο πάρκο.Επελεξα να πάω με τα πόδια για να μην καταλάβει τίποτα η μαμά.Ξερετε δεν της εμπιστεύομαι και πολλά για τα προσωπικά μου.Προτιμω να τα λέω στην Φαιη πάρα στην μαμά.
Στο πάρκο περίμενε εδώ και μισή ώρα ο Γιώργος την Άννα.
Άννα:Γειά σου..πως είσαι;(Του λέω και τον αγκαλιαζω όλο άγχος περιμένοντας την απάντηση του.)
Γιώργος:Μια χαρά είμαι αν και περίμενα να έρθεις μισή ώρα πριν.
Άννα:Εμμ..συγνώμη απλά είχα κάτι υποχρεώσεις.. (Μα γιατί ανησυχω τόσο για το τι θα μου απαντήσει)
Γιώργος:Καλά δεν πειράζει..Θες κανένα αναψυκτικό να πάρω?
Άννα:Όχι σε ευχαριστώ θα προτιμούσα μια απλή βόλτα. (Πάλι ψέματα είπα ενώ ο λαιμός μου είχε ξεραθεί και ήθελα λίγο νεράκι.Παραλληλα έκανα πονηρά σχέδια στο μυαλό μου.Αραγε θα κάνει καμία κίνηση η θα περάσει αργά και βασανιστικά αυτή η βόλτα;)
Γιώργος:Έλα πάμε από εκείνη την μεριά.
Μετά από ώρες και ώρες συζητήσεων και παιχνιδιού στην παιδική χαρά η Άννα αποφάσισε να πάει σπίτι αφού είχε ήδη νυχτώσει.Ο Γιώργος επιθυμησε να την πάει στο σπίτι ανεξάρτητα από τις αρνητικές απαντήσεις που δέχτηκε από την Άννα.Μετα από 15 λεπτά φτάσανε έξω από το σπίτι της Άννας.
Άννα:Σε ευχαριστώ πολύ που με έφερες μέχρι εδώ.Να εδώ(δείχνω την προβλήτα)σήμερα μετά το μπάνιο βρήκαμε 2 ανθοδέσμες με την Φαιη. (Δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να το πω αλλά ήθελα να μάθω αν αυτός ήταν εκείνος που έστειλε την ανθοδέσμη.)
Γιώργος:Ενδιαφέρον(λέει και καταλαβαίνω ότι πάει να γελάσει και από την συμπεριφορά του καταλαβαίνω ότι αυτός έστειλε τα λουλούδια.)
Άννα:Πολύ ρομαντικό πάντως.😏 (Λέω και ανοίγω την πόρτα για να μπω μέσα)Καληνύχτα και σε ευχαριστώ(Προσθέτω και τον βλέπω που πάει να με πλησιάσει αλλά με 2 γρήγορα βήματα απομακρυνομαι με νάζι)
Γιώργος:Καληνύχτα και θα μιλήσουμε(Είπε έχοντας ξενερώσει από ότι κατάλαβα)
Αλλά τι να κάνουμε πρέπει να είσαι και λίγο δύσκολη σε αυτά τα θέματα😁
_____________________________
ΤΈΛΟΣ 2ου ΚΕΦΑΛΑΊΟΥ
YOU ARE READING
"Η Απρόσμενη γνωριμία"
RomanceΗ Άννα,μια 17χρονη αρκετά όμορφη εμφανισιακά κοπέλα,μετά από αρκετό καιρό γνωρίζει ένα αγόρι που της κάνει εντύπωση και της τραβάει το ενδιαφέρον.Το αγόρι αυτό ονομάζεται Γιώργος είναι 20 και επισης ένα πολύ όμορφο αγόρι αλλά με παράξενες συνήθειες...