في بدايه صنعي لهاذا الكتاب قلت انني سأستضيف الكاتبين المبادئين ايضاً .... و انا حقاً شاكره لرويدا الذي اقترحت علي إستضافتها في كتابي.....
اي انها كاتبه ذات اسلوب و شخصيه لطيفه @Bettyban
..............:"اولا عرفي عن نفسك للقارئين "
" أنا اسمى رويدا 16 سنة من مصر اكتشفت مؤخرا حبى للكتابة والتأليف ف حبيت إنى أعبر عن اللى جوايا بالكتابة"
'العمر كله 💕'
' ربنا يخليكى🌷'
:" اول رواياتك هي a killer and I.. ايش سبب الهامك لها ؟"
" أنا بحب أى حاجة فيها إثارة وأكشن ف العموم فحبيت إن أول حاجة ألفها تكون كده كمان ومن صغرى بتابع كرتون ومسلسلات القتل والجريمة تعرفى كونان؟😂
عشان كده بيجيلى أفكار كتير للقصص اللى زى كده"' من بدايتها كونان 😂'
:" كيف توصفي نفسك ك كاتبه ؟"
" طبعا أول حاجة مبتدئة لأن أنا لسه مخدتش خبرات كتير
ممكن مختلفة لان مبحبش الأفكار اللى بتكرر كتير":" من هو او هي قدوتك في عالم الوات ؟"
" أكيد انا بنانا بعشق كل روايتها كلها حرفيا وفيه بردو الكاتبة سارة عبد الرحمن بتعجبنى أفكارها وطريقتها وخصوصا ف روايتها "demonic" "
: "هل فكرتي بيوم من الايام بحذف الوات و التوقف عن الكتابه ؟"
" يسسس أنا اصلا الاك بتاعى عاملاه من سنة بس الدراسة شغلتنى ومكنش فيه وقت أقعد ألف عشان كده مسحته بس رجعته من شهر لما حسيت إنى لازم أخرج أفكارى"
: "كيف توصفي طريقتك ف الكتابه ؟"
" مش لاقية كلمة محددة بس أكتر حاجة بركز عليه ف طريقة كتابتى إنى أبعد عن الابتذال"
' حلو جداً'
: "كيف توصفي نفسك ب 3 كلمات ؟"
" مختلفة
متهورة
هبلة (الحق حق😂)": "اكثر موقف محرج حصل معك ؟"
" يوووووه كتييير
منهم مرة الميس بتاعتى ف المدرسة طردتنى من الفصل وأنا طالعة كنت متعصبة وعمالة أشتم لقيت المديرة ف وشى😂😂😂😂😂"
' 😂😂😂': "مبدء عايشه عليه ؟"
" اللامبالاة👌🏻🤚🏻"
: " هل انتي مع علاقات الحب ؟"
(والله ماني عارفه سبب السؤال ده 😂)" الحب من أرقى المشاعر وأنا معاه طالما لم تتجاوز الحدود👌🏻"
:" اممم هل انتي في علاقه ؟"
(ولا حتى ده 😂)" لا محصلش خاالص لأنى صعب جدا إنى أقع ف الحب"
: "هل عندك مواهب غير الكتابه ؟"
"عندى موهبة تعلم اللغات والإقناع
ومعرفش دى موهبة ولا لأ بس أنا عندى موهبة لم المنهج كاامل قبل الأمتحان بيوم واحد بس😂✌": "اممم إذا كم لغات عندك ؟"
" إنجلش وإيطالى بس لكن لما اكبر هتعلم اكتر"
' حلو'
: "اتكلمي اكثر عن طموحاتك واحلامك ؟"
" كل أما بتكلم عن طموحاتى قدام حد بيسخر منها زى مثلا أنا نفسى أبقى رائدة فضاء بس الموضوع شبه مستحيل الصراحة
ونفسى أساعد بلدى أووى والفقرا اللى فيها
بس مش هقول اكتر من كده عشان مأفورش😅"' مافي شي مستحيل ابددددا ً اشتغلي على حلمك و حتققيه ان شاء لله'
' يارب💚'
" شكرا على المقابله اللطيفه 🌸"
" شكرا ليكى انتى انك استضفتينى❤🌝"
............................
اي اقتراحات او اسئله للضيف الجاي ؟
YOU ARE READING
INTERVIEWS WITH 🌟
Randomبهذا الكتاب ساقوم باستدراج نجوم الواتباد و حديثي الدخول اليه، اسالتي ستكون خاصه او عامه و لا مفر منها ..