"הכניסה אושרה, ברוכה הבאה, סוכנת-02, ורוניקה אדמס" מכשיר הזיהו אמר, ועם זה נכנסתי לתוך החדר הסודי.החדר היה כאילו הוא ריק, הרצפה השחורה החלקה, הקירות הלבנים, לא נראה משהו מוזר, נכון?
התקדמתי אל עבר הקיר הימני, מתכופפת ולוחצת על חתיכה מהקיר, שחושפת לי סורק טביעת אצבע.
אני יודעת שזה כנראה נראה מוגזם, אבל בכל זאת, זה אף.בי.אי. וזה סודי ביותר.
הנחתי את אצבעי על הסורק ושניות ספורות לאחר מכן הוא צפצף פעמיים, מאשר. ברגע שהוא צפצף התרוממתי מן הרצפה, עומדת במרכז החדר.
ובשניה אחת הקירות הסודיים הסתובבו, חושפות טלווזיה מיוחדת ענקית, שאיתה בעצם אני מדברת עם המפקדה מהבית.
בקיר הימני הופיע המחשב הנייח, אשר מונח על שולחן מתכת ובמגירותיו יש כמה תיקיות של התיקים האחרונים שבדקתי.
בקיר השמאלי, הופיע לי הלוח שאיתו אני 'מחשבת' את הפשע. תמונות מחוברות אליו וחצים שהדבקתי מהתיק הקודם, ככה בעצם כשאני חוקרת, אני כותבת ומדביקה את החצים של האירוע לפי הקרובנות והחשודים ומה הקשר שלהם.
ומתחתיו נפתחה מגירת הנשק, לכל תיק יש סיפור אחר, מסוכן יותר, מסוכן פחות. לפי זה אני בעצם בוחרת בנשק שלי, יש שם חצי הרדמה, רובים, סכינים, וכל מיני אחרים.
נעמדתי מול הטלווזיה בעוד היא נדלקת לפני, חושפת את המפקד.
"סוכנת 02 ורוניקה, יש לי משימה חדשה עבורך. אני מעביר לך את התיק עם כל הפרטים, תאשרי את העברה."
הנהנתי, מתקדמת לכיוון המסך ולוחצת על ה'אשר העברה' שהופיע לי בחלון קטן. כמה שניות אחרי זה, והתיקיה כבר הורדה ועכשיו היא הועברה לדיסק-און-קי שמחובר אליה.
"קיבלתי בוס. אני אטפל בזה."
אמרתי, והמפקד הנהנן והשיחה התנתקה. איתה נכבה מסך הטלווזיה.הוצאתי את הדיסק-און-קי מהטלווזיה, מדליקה את המחשב ומקישה את הסיסמה שלי, כשהוא נכנס למסך העבודה הכנסתי את הדיסק-און-קי אליו.
דקה לאחר מכן נפתח לי תוכן הדיסק-און-קי, אשר ריק כמעט לגמרי. התוכן היחיד שיש בו זה התיק של המשימה החדשה.
שואלים את עצמכם למה? ואיפה כל שאר המשימות? טוב, אז לכל משימה יש דיסק-און-קי משלה. לצורכי בטיחות.
בכל מקרה, לחצתי על התיקיה, שם הופיע לי כל המידע על התיק החדש.
'שודדי תכשיטים, עדי ראיה שונים מעידים שראו זוג אשר לבושים בשחור יוצאים מחלון ביתם של השכנים שלהם, השודדים. מעדויות נוספות והשארות, אלו גבר ואישה, דווח גם על מסמכים סודיים אשר גנבו.'
מסמכים סודיים?
גילגלתי את העכבר למטה, שם מופיע לי האזור שבו הם נראו לאחרונה, לפני 3 שעות ליתר דיוק. והמקום הזה הוא....
קליפורניה.האמת, שזה לא כל כך רחוק, משום שאני גרה בלוס אנג'לס.
משום שהפשע האחרון התבצע לפני כ3 שעות, הייתי צריכה למהר. המקרה הזה דורג בדרגה 4 ברמת סיכון. מתוך 10.
היו לי משימות קשות ומסוכנות יותר, זה יעבור חלק.
הדפסתי את התיק שכלל את הציורים של ה2 שעדי הראיה תיארו. אני רק מקווה שהם לא טועים בתיאור.
עכשיו הגיע שלב בחירת הנשק, אני בוחרת בנשק המתאים למשימה, וכמה אביזרים.
הפריטים שבחרתי הם רובה כיס רגיל, חוט טיפוס, תרסיס פלפל, ולייזר למקרה הצורך.אני מכניסה את כל כלי הנשק לתוך החגורה שלי, ולאחר מכן חוגרת אותה על גופי, בודקת שהיא הדוקה הייטב במקומה.
לאחר שהיה לי את כל הדברים הנחוצים למשימה, יצאתי מהחדר הסודי.
התחלתי להתקדם לעבר המראה שלי, לוקחת גומיה מהשידה הקטנה שבסמוך למראה, וקושרת את השיער של בזנב סוס גבוה.
אני מביטה במראה לוקחת נשימה עמוקה ומסתכלת על התמונה של אבי אשר מודבקת על מראתי, ומניחה עליה נשיקה קצרה.
ובשניה שאחריי אני כבר מחוץ לביתי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
×××××××××××××××××
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז זה היה הכל! מקווה שנהנהתם!
מבטיחה שהפרקים הבאים יהיו ארוכים יותר וטובים יותר!בבקשה תגיבו ותצביעו!
Love you all xoxo💖
YOU ARE READING
REVIVAL // L.P
Fanfictionסוכנת אף.בי.אי מקבלת משימה לחקור מוות של אחד האנשים, ונשלחת לזירת אגרוף שפועלת באופן לא חוקי. היא לוקחת את זה בתור עוד אחת מהמשימות שלה. אבל מה יקרה שבעצם היא תגלה שזה לא כל כך פשוט? ומה יקרה שהיא תפגוש בו? כל הזכויות שמורות, אין להעתיק. עלול להכיל:...