(^.^)1(^.^)

31 3 0
                                    


Este o seară liniștită de noiembrie în Londra.Străzile luminate doar de felinarele plasate la metri distanță.Eu...eu sunt Anne-Maria am 17 ani...sunt super înaltă,am 1,89 și fața palidă....am ochii albaștri curați și am părul alb.Am niște puteri...mă pot teleporte,citi gânduri și  niște tentacule albe cu dungi negre care îmi ies din spate.Sunt chiar față în față cu Pădurea Neagră.Îmi fac curaj și intru fără vreo destinație anume.Merg agale pe zăpada ce   s-a așternut seara trecută.Zăpada proaspăte scârțâie sub pași mei.Liniștea macabră din jurul meu aste perturbată de foșnetul unui tufiși din spatele meu.Mă întorc indiferentă și în fața mea era fată.
??:Don't sleep!
Eu:Ce?!Ce vrei să zici cu asta?!*speriată*
??:Ai grijă!Ferește-te de mutilatul cu hanoracul alb pătat de sânge!*zice și dispare de unde a venit*Îmi continui plimbarea cu un sentiment ciudat.Deodată mă împiedic de ceva!Mă uit la la picior și zăresc un cuțit pădat de....sânge?!Mă ridic și examinez lama cuțitului pe o parte este scris frumos"JEFF THE KILLER" și pe partea cealaltă este scris"Jeffrey Woods"Hmmm...cuțitul aparține unui băiat...Jeffrey.Îmi pun cuțitul în buzunarul hanoracului ținând-ul de mânerul său negru de piele.După niște copaci zăresc un tip...era cu spatele la mine dar îmi aude pași se întoarce.
Tipul ăla ciudat se îndrepta spre mine.Ridică mâna dreaptă în care ținea un topor plin de sânge.Fără să-mi dau seama am scos cuțitul și i l-am pus la gât.A aruncat topotul și a ridicat mâinile în semn de predare.
??:Cine ești tu?Și ce cauți aici?
Eu:Eu sunt Anne-Maria!
??:Aha...eu sunt Ticci Toby!
Eu:Ajută-mă să îl găsesc pe Jeffrey Woods!
Toby:Nu-i place să i se zică Jeffrey Woods! I se zice Jeff the killer!
Eu:Unde îl pot găsi?
??:Ți-am spus să stai departe de mutilatul în hanorac alb!*se aude o voce din spatele meu* Mă întorc și dau de fata de adineaori.
Toby:Jade...
Jade:Toby...
Toby:Merg eu cu ea să-l găsim pe Jeff...îi dăm cuțitul și o să o conduc spre ieșirea din pădure!Jur!
Jade:Îmmm...bine!Pa...
Eu:Anne-Maria!
Jade:Pa Anne-Maria! Pa Toby
Toby:Pa Jade!
Jade pleacă și noi ne îndreptăm spre inima păduri.Cu cât ne avântam mai mult cu atât întunericul ne cuprindea întruntorul.În zare apare o casă sau mai bine zis o vilă imensă.Toby îmi face semn să intru.Deschid ușa în urma mea cu Toby ce începe să strige:
Toby: Jeff mutilatu dracului coboară jos!
??:De ce să cobor?!*îi răspunde o altă voce*
Toby:Ți-am găsit cuțitul! imediat ce a rostit cele 3 cuvinte se auzi o bușitură,o ușă trântită și din capul scărulor apare un băiat de maxim 1,79 cu hanorac alb,părul negru și fața palidă dar nu la fel de palidă ca a mea.
Jeff:Unde-i cuțitul meu?
Eu:Poftim!*îi îmânez cuțitul zâmbind*
Jeff: Mulțam...și tu ești?
Eu:Eu sunt Anne-Maria!
??:Jeff cu cine vorbești?*se aude o voce groasă ce-mi trimite mii de fiori*
Jeff: Slender vino să o cunoști pe Anne!
Slender:Bună copilă,eu sunt Slenderman, poți să-mi spui Slender!
Eu:Bună Slender,eu sunt Anne-Maria!
Slender: Ai vrea să locuiești cu noi?
Eu:Bine...
Slender: Sally o să-ți arate camera ta!SALLY! COBOARĂ JOS!
Sally: ACUM!*din capul scărilor apare o fetiță de 8 ani.
Sally: Bună eu sunt Sally!
Eu:Bună scumpo...eu sunt Anne!

SlendermanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum