Hari ini hari paling ngeselin bagi aye punya empok yang galaknye minta ampun sampe-sampe rasanye kayak ngempet buang tai setahun, hari ini empok jaenab empok aye marah marah gare-gare ane ngerusak daster kesayangan yang cuman beli di pasar deket rumah aye.
Empok Jaenab:"Temondh..!!! "
Aye:" Apaan sih mpok hari gini udah teriak teriak aje, Aghh.. Ngangu orang aje lagi enak-enakan nyante malah teriak teriak kayak orang kesurupan aje"!!Empok Jaenab:"Udahh jangan banyak Omong dah, Sekarang mane Daster kesayangan Mpok haa"!!
Aye:"Daster Apaan lagi dah mpok mpok"!!
Mpok Jaenab :"Ngahh gak usah banyak ngomong, cepet cari daster TERMAHAL DI UJUNG KOREA (padahal si termurah di ujung PASAR BULUS) awas kalau kagak ketemu, Mpok Siram aer bekas mandiin Kebo nih"
Aye"iye iye mpok terchantik seujung Kebon Iguana"!!
Mpok Jaenab :" Apa "!!
Aye:" Ka.. Ka.. Ka.. Kagak Mpok "!!
Mpok Jaenab :" Yaudah sane Cepetan cari"!!
Aye:"Iye mpok".
Akhirnya aye berangkat di hari yang gerah, panas kayak merecon meledak.. Gimane aye belum mandi lagi.
*Di tengah-tengah perjalanan *
"Loh.. Loh,, bentar bentar iniii kan daster empok yang dicari empok "!!
" Daster yang ane robek, gak sebolong inii"!!
"Aghh, udah aye ambil aje"!!
Yaudah aye pulang aje ke rumah, ntar kalo kesorean mpok teriak teriak nyarin ane...
*Sampe Ke rumah*
Aye:"Mpok.. Mpok"!!
Mpok Jaenab :"Gimane udah Ketemu daster mpok? "!!
Aye:" Udah Mpok.. NIH DASTER BOLONG DARI PASAR BULUS😂😂"!!
Mpok Jaenab :"Nghaa... KOK SOBEK BEGINII 😈😈 INI PASTI KERJAAN ELU MONDH,, CEPET SINII AYE SIRAM PAKE AER BEKAS KOBOKAN KEBO"!!Aye:"Bu..bu..bukan aye mpok yang ngebolong daster mpok"!!
Mpok Jaenab :"Hah pasti Nipu mpok, Gak percayaa Mpok"!! SINI ELU MONDH,, CEPETT SINIII!! SAMA MPOK SENDIRI SUKANYA GANGUU,, SINII!! "
Aye:" Suwer mpok Suwerr.. Bukan aye,, Jangan di siramm Mpokk... Jangannnn.. Am.. Am.. Ampun"
*Byushh Tanpa pikir panjang mpok jaenab langsung meyiram bekas kobokan keboo itu*
Mpok Jaenab :"Rasain noh, salahnya gangu mpok aje hahahah seneng mpok😂😂😂"!!
Aye:" -_-"
*tiba tiba ada anak kecil datang ke rumah mpok jaenab "
Anak kecil:" Assalamualaikum mpok, maaf mpok tadi daster mpok disobek sobek sama adik aye,, soalenya tadi adek saya ngira daster empok itu bisa dijadikan maha karya yang Cantik,, Sekali lagi Maaf ye Mpok 🙏 "
Mpok Jaenab :" iye gak ape ape, tapi lain kali dijaga noh adiknye jangan sampe nakal kayak gituu, yee"!
Anak kecil:"iye mpok,, Assalamualaikum "
Mpok Jaenab:" Walaikumsalam,, ati ati ye"Aye:" -_- gimane mpok,, bukan salah ane kan? "!!!
Mpok Jaenab :" Hehehe,, maap ye mondh,, namanye aje orang tua pastii KUDET (kurang update) sama yang berita begitu an"!
Aye:"Iye dah pok,, iyee.. Tapi kobokan aer kebonya diganti pake Kopi buatab empok yang nikmat"
Mpok Jaenab :"Iye,,Mpol bikinin tapi harus mbayar"
Aye:"Iye deh mpok iyee,, ngahh"!
Mpok Jaenab : "Bercande kok hehehe"!Hahh.. Badan aye baukk keboo nih,, habis itu aye mandi aghhh pake sabun yang wangii TIADA TARA (Promosi) Sabun Bikorekk👌dijamin wangii tak terduga!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Si Temondh.
HumorTemond" Ampunn Mpok.. "! Mpok Jaenab:" Apaan Ompan Ampun terus, setiap hari kerjaanye nongkrong, tidur, nyembunyiin sendal kesayangan Empok"!! Temond:"Abis empok galak kayak Monster Iguana "!! Penasaran? Baca kuyy👌