Onlar

21 2 2
                                    

   Birkaç gün önce başlamıştı. İlk bodrumdan bir ses duymuştum.  Oraya gittiğimde bir çocuk bir fareyi yiyordu. Gözümü kırpıp açtığımda orada o çocuk yoktu. Koşarak yukarıya çıktım.  Bir anda televizyon açıldı. Kanal 666'ydı. Bu rakam şeytanın rakamıydı. Televizyonu kapattım ve arkamı döndüm işte o çocuk oradaydı. Yine aynı şekilde birden kayboldu.  O gece akadaşımda kalmıştım. Ona bu olanları anlatınca , onada büyükannesinin anlattığı ayini yapmaya karar verdik. Ayine başlamıştık. Arkadaşım o sözleri söylemeye başladı. Daha sonra birden , mumlar söndü. Işığı açtığımda arkadaşım yoktu. Tüm odalara baktım ama yine hiçbiryerde yoktu. Sonra çıkıp apartman görevlisine sormak için aşağıya indim. Güvenlik odasına girdiğimde. Görevli yoktu. Duvarda ise tam belirgin olmasada SENDE BİZDEN OLUCAKSIN yazıyordu. Bu yazı beni korkuttu. Komşulardan birinin kapısını çaldım. En sonunda açmıştı. Olayları anlattım ve o adam benimle dalga geçerek , içki içmişsin dedi. Hemen bir otele gitmeye karar verdim. Otele giderken bir kilise gördüm , açıktı. Hemen papanın yanına gittim ve olayı anlattım. O ise bana onlardan kurtulmanın yolu yok dedi ve beni hemen dışarıya çıkardı. Otele girdiğimde içeride ağır bir et ve kan kokusu vardı. Hemen gidip bir oda tuttum ve görevliye bu koku nereden geliyor ? diye sordum. Cevap alamamıştım. Direk odama çıktım. O gece otelde kaldım. Ertesi gün evime geldim ama evim darmadağındı. Yine duvarda bir yazı daha SENİ BIRAKMAYIZ yazıyordu. Kendi kendime dualar ediyor bir yandanda evin etrafına bakıyordum. Sonra aklıma güvenlik kameraları geldi. Hemen çıkıp laptopu açtım ve kayıtları izlemeye başladım. Açtığımda evdeki eşyalar kendi kendine haraket ediyordu. İyyice korkmuştum. Hemen banyoya gidip duş almak için küvete girdim. Duş perdesini açtığımda o çocuk ve ben bakışıyorduk. Çocuk birden beni savurarak duvara çarptı. Sırtımda çok büyük bir acı hissediyordum. Başımı kaldırdığımda çocuk yoktu sadece duvarda kan izleri vardı...

     Birkaç gün tuhaf olaylar olmadı. Bende keyif için sevgilimi çağırdım. Kaç günden beri birşeyler yapamıyordum. O geldi yemek falan yedik daha sonra yatak odasına çıktık. Orasını anlatamam. Sonra yattık. Saat gece 3'tü kalktım , yanımda o yoktu. Aşağıya mutfağa indiğimde onun cansız bedeniyle karşılaştım çok korktu. Daha sonra bodrumdan yine sesler geldi tam inerkenayağım takılıp düştüm. Uyandığımda yanımda o çocuk vardı , elinde ise bir bıçak. Gözlerimi açar açmaz bıçağı bana sapladı. Artık bende soğuk cansız bedenimle karşı karşıyaydım ...                           (Acemilik Eserim)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OnlarWhere stories live. Discover now