Authors note
-------------------------
Hii Iedereen !!
K'ben happy dat jullie dit verhaal willen lezen !
Dit boek is geschreven door Freya en Eveline... Ja... Met 2... Wij zitten nu in het 1e middelbaar ( Maar Eveline is nu nog maar 10 jaar) dus vergeef het ons als er spellingsfouten in staan... ;)
Veel lees plezier <3
SaooLove
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Louise POV
Het was allemaal zo mooi ik trouwde met Andrew, niet te geloven. Er waren zoveel bloemen, zoveel gasten. Het was bijna te mooi om te geloven...
Tot het tien jaar later is... Haar man is dronken, hij komt laat thuis, en hij had een ander maar dat wist ze NOG niet en daardoor ging hij niet naar zijn werk en hij was daarom ontslagen. En ze dacht ze perfecte man gevonden te hebben.
'Waarom ben ik toch ooit met hem getrouwd?',vroeg Louise zich af wanneer ze alleen thuis is.' Ik dacht dat het de perfecte man was, niet dus. Ik ga maar beter slapen wachten tot hij van café komt doe ik toch niet.
***BEGIN DROOM***
'Lukas, jij bent de man van mijn leven. Ik zou mijn leven zonder jou niet bedenken. Jij denkt alleen aan mij en niet aan werk of café zoals alle andere mannen' zei Louise.
'Waarom zou ik aan werk of café denken als ik aan jou kan denken?'vroeg Lukas aan Louise. 'Ja dat is wel waar', antwoordde Louise
'Wat is er, je bent zo stil', vroeg Louise aan Lukas. 'Ik kan niet anders jij praat maar door maar dat vind ik leuk aan jou.Weet je.''Nee ik weet het niet.''Grapjas,nee ik wil iets zeggen:ik wil met je trouwen.'zei Lukas.'Ik heb heel lang gewacht tot je dat zou zeggen. JA !! Ik wil ook met jou trouwen.'
***EINDE DROOM***
En toen werd Louise wakker. Haar man lag niet naast haar. Ze vroeg zich af waar haar man was normaal is hij s' ochtends al thuis van café. Ze belde haar man maar hij nam niet op.Toen belde ze naar zijn vrienden van op café maar niemand had hem op café gezien. Louise wist niet meer waar ze moest zoeken dus ze ging gewoon naar haar werk zoals altijd.
Ze is directrice van een heel bekend bedrijf. Louise begroette iedereen. Je hoorde overal wel een 'hallo' of een 'hoe gaat het'. Toen Louise in haar kantoor kwam lag er een stapel brieven op haar bureau. Ze keek wat het allemaal was de meeste brieven waren rekeningen. Maar er zat ook een brief in van haar man. En er stond op die brief...
JE LEEST
Wat als?
RomanceWat als... Je dingen kon veranderen aan je leven... hoe zou het er anders uitgezien hebben ?! Maak kennis met Louise. Een doorsnee vrouw van 31, ze is getrouwd met haar "fantastische" man. Maar is die "fantastische" man ook wel echt zo fantastisch...