Evelien

44 4 1
                                    

Hoofdstuk 1

~~~~~~~~~~~~~~

En daar zit ik Evelien het dood normale meisje uit Den Haag in het vliegtuig naar mijn droom stad Londen.

Het afscheid op Schiphol was moeilijk geweest, Mama bleef maar vragen of het wel zeker wist dat k dit wilde doen. Het hield mij niet tegen want dat heb k al 2 maanden lang gehoord. Het moeilijkste was dat ik Charlie moest achterlaten, afgelopen vrijdag hadden we nog flink gefeest alsof er niks aan de hand was. Ik zal haar missen maar ik vertrouw er op dat ze het red ze is nu toch veel bezig met studeren, we hadden afgesproken om elke week te bellen en daar hou k me aan.

3 uur later.

De vlucht was snel gegaan en het was ook nog gezellig met de vrouw naast mij hield me van de gedachte af wat ik Charlie heb aangedaan.

Nu sta k op straat te zoeken waar k heen moet ziet er ook nog is leuk uit met 3 koffers die k moet meeslepen. Misschien toch beter als k een taxi had genomen.

Het is 9 uur s'avonds en ik heb mijn nieuwe appartenment nog steeds niet gevonden. Ik ga langs de kant van de weg staan een hou een taxi aan om mij een lift te geven. Ik geef hem het adres waar ik moet zijn.

We're here zegt de man. Ik kijk omhoog naar het gebouw waar we voor staan niet verkeerd denk k bij mezelf. 'Its going to be 20 ponds' zegt de man. Ik geef hem het geld en  stap uit de auto en pak mijn koffers uit de achterbak. Ik bedank de man nog een keer en loop richting de ingang van het gebouw, er staat een jonge blonde vrouw bij de balie ik loop naar haar toe ze geeft me een warme welkomende glimlach. You must be the new one zegt ze. Ik knik en haal de papieren uit mijn handtas en geef ze aan de vrouw. Alright your room nummer is 15 and if you go up the stairs its de left door. And by the way i'm Ellen zegt ze. I'm Evelien and thanks zeg ik. Ik moet nog echt aan me engels werken denk k. I like your accent your from Germany? vraagt Ellen. Duitsland serieus? No, I'm from Holland zeg k met een glimlach. Ellen geeft een knikje en geeft me de sleutel en de papieren terug. Ik bedank haar nogmaals en stap in de lift.

~~~~~~~~~~~~~~~~

zo dat was het eerste hoofdstuk, dit is mijn eerste boek dat k schrijf dus als jullie tips hebben vertel ze me ! k wil dol graag beter worden en de hoofdstukken langer maken. thanks ! xx emily

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 16, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

EvelienWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu