Artik kendimi toparlayip eve donmeliydim. Beni çok merak etmişdirler. Çantami elime aldim ve eve gitdim. Eve geldiyimde her kes bitkin bir haldeydi. Duşunduyun gibi beni çok merak etmişler. Hiç birisinin sorusuna cevab bile vermeden odama girdim. Kapiyi kapatdim ve yatağa yüz uste uzandim ve uykuya daldim. .......
******************************
Off yine okul!!!! Okula gitmeliyim. Ya off! Okula gitdim ve sonunda sıkıcı ders bitdi. Çantami aldım ve eve gelmek için yola koyuıdum. O kadar dalmişim ki arabanin uzerime geldiyini bile fark etmemişim. Arabanin bana çarpmasina çok az kalmişdi. Aniden birisi beni kolumdan kendisine doğru çekti. İkimizde yere düşdük. Sonra ayağa kalkdi ve elini bana uzatib kaıdirdi ve dedi:
"Bence biraz dikkatli ol. Arabanin altında kaliyodun. Çekemesem olucekdin. Mazallah."
Sonra ben ayağa kalkarak konuşdum:
"Ben ne diyeceyimi bilmiyorum. Teşekkur ederim size. Dalmişim." dedim ve gozumden damlalar akmaya başladı.
Kiz bunu gördü ve
"Neden agliyosun?" " Bak konuşmak istersen
ben seni dinleye bildirim. Ya pardon adım Nehir. Senin adın ne? " dedi ve samimi gulumsemeyle elini bana uzatdi.Bende goz yaşlarimi sildim ve elimi uzatarak "Defne" dedim.
O da " Memnun oldum Defne" . Sonra da saatine bakdi ve " Ya ben çok geç kaldim". Defne ozur dilerim amma benim gitmem gerek. Çok mutlu oldum seni tanidigima. Eyer bir gün yine karşilaşirsak seni dinliycem söz veriyorum. Kendine iyi bak. Dikkatli ol" dedi.
" Bende memnun oldum Nehir. Teşekkur ederim tekrardan. İnşallah yeniden karşilaşiriz." dedim. Sonra da gitdi. Sonra biraz duşundum yolda giderken. O gece aklima geldi. Ay bana demişdi. Seni koruyan seni iyi eden birisini taniycaksin. " Allahım yoksa Nehir o mu? Ben onu buldummu?"
Birden annemin bana " Defne hadı kalk. Okula geç kaldin."
" Ne okulu ya? Ruyamiydi bu? Ben ruyamdami gördüm bunlari? Allahım "Gerçek gibiydi"!