Vanlig

271 9 0
                                    

Lucias pov:
Jag går upp väljer en outfit det blir Celine tröja och ett blå bootcut jeans, jag går ner till köket och tar en Star talrik yoghurt och kollar sedan klockan.
Klockan är 08.23 och jag måste gå upp och väcka Marcus så han inte kommer försent till skolan. Själv hade jag hoppat av skolan pågrund av att jag måste ta hand om mina barn.
Jag går upp till sängen men Marcus sover inte i den men sedan öppnas toadörren och Marcus kommer ut i bara kalsonger.
Min blick fastnar lätt på hans vältränade mage, jag kollar upp i hans ansikte och säger att han måste till skolan så han inte kommer försent men han säger att han har ledigt.
Jag går ner äter upp frukosten och ringer Amanda för att vi inte har träffats på ett tag.
Hon svara och hennes ansikte dyker upp på skärmen, vi snackar om allt och mina barn om resan till London om hennes kille och allt men sen kommer Marcus ner för trappan springer fram pussar mig och säger att han ska ut på ärende.
Efter en halv timma så lägger jag på med Amanda för det ringer på dörren, så jag går och öppnar och där står Hannah och martinus.
Hej vad gör ni här?
Jo vi undrar om Marcus ska följa med till affären och köpa godis säger Hannah och sneglar sedan på martinus med någon konstig blick
Nej han var ute på något ärende sa han men ni får gärna komma in ett tag säger jag.
Vi slår igång 13 skäll varför och sitter framför tv och kollar tills martinus reser sig upp och hämtar Mirabell och isabell sedan ger vi dom mat och efter 2 timmar kommer Marcus in med.......

Ask.fm M&MWhere stories live. Discover now