Bölüm 1

3K 101 7
                                    

(BTS grubu olmadan önce.)
Türkiye'den Kore'ye okumak için gelmiştin. Hemen bir otele yerleştin.Okula gidip kaydını yaptırdın...
  Nihayet okulun ilk günü gelmişti.Sabah heyecanla alarmından 10 dk önce kalkmıştın. Hemen duş aldın ve hazırlanmaya başladın.Üstüne bunları giydin ve evden çıktın.

Üstüne bunları giydin ve evden çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Yol boyunca müzik dinledin. Esen rüzgar saçlarını savuruyordu.Okula gittiğinde sınıfını öğrendin ve sınıfa geçtin.Hoca tahtaya gelip kendini tanıtmanı istedi.
  Sen:Ben (adın).Türkiye'den geldim.Umarım iyi anlaşırız.
  Sen eskiden Türkiyedeyken içine kapanık bir kız değildin. Ama yeni sınıfına alışmak zor olcak gibine geliyordu. Teneffüs zili çalınca önündeki kız arkasını döndü.
  Gong Shim:Merhaba ben Gong Shim.Memnun oldum.
  Sen:Bende.
  Gong Shim:Gözlerin çok güzel ve büyük.
  Sen:Teşekkür ederim.
Siz Gong Shim ile beraber biraz daha konuştuktan sonra zil çalar ...
  Okul bitmiştir.Otelde birkaç gün daha kaldıktan sonra okulun yurdunda kalmaya başladın.
  İki tane çok şirin kız arkadaşın olmuştu.Bir gün akşam ikisi sohbet ederken sen de yatağında bağdaş kurmuş onların resmini çiziyordun. Resmin bitti.Kızlara doğru çevirip.
  Sen:Nasıl olmuş kızlar?
  İkisi aynı anda:Ohaa çok güzel.
(Kızlardan biri olan) Bong Cha :Bence okulun resim kursuna git.
  Sen:O kadar güzel mi?
(Kızlardan öbürü)Gi Yun:Evet mükemmel olmuş.
  Sen:Teşekkür ederim kızlar yarın gidip okulun resim kursuna kayıt olucam.
Ertesi gün sabah kalkıp hazırlanısın. Üstüne bunları giyer evden çıkarsın.

   Okulda ilk teneffüste resim kursuna kaydolmaya gidersin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Okulda ilk teneffüste resim kursuna kaydolmaya gidersin.Hoca sana kursun öğleden sonra başladığını ve o zaman gelmen gerektiğini söyler.Sende tamam der hafif eğilir ve odadan çıkarsın. Teneffüste Gong Shim yanına gelir.
  Gong Shim:Dışardaki kalabalığın sebebini biliyo musun?
  Sen:Hayır.Hadi gidip bakalım.
Bahçedeyken herkez bir çocuğun etrafına toplanmış."Oha çok yakışıklı"diye bağırıyor.
  Sen:Aman sanırsın idol.
  Gong Shim:Ama bir idol kadar havalı
  Sen:Iyy çocuğun havalara bak.Egoist.
O çocuk yanından geçerken sana çarparak geçer.
Arkasından bağırırsın.
  Sen:Mal.
Arkasını döner.
  O çocuk:Bana mı dedin.
  Sen:Burda senden başka mal göremiyorum.
Herkez sizi izliyodur.Sana yaklaşır senin boyuna eğilerek.
  O çocuk:Sözlerine dikkat et.Benimle düzgün konuş.
  Sen:Nasıl konuşacağıma sen mi karar veriyorsun?
  O çocuk:Evet ben karar veriyorum. Küçük Hanım.
  Sen:Hadi canım !Ne zamandan beri.
1.si ben küçük hanım değilim.
2.si sen biraz havalanmişsın 1-2 haftaya kalmaz ben senin havanı söndürürüm zaten sıkıntı yok.
  O sırada bir çocuk daha gelir.
-Ne oluyo burda kıza ne söylüyorsun Suga.
-Demek adın Suga.
-Yine kızlarla mı uğraşıyorsun Suga.
Sen:Neyse Gong Shim gel gidelim.
  Öğle teneffüsünde resim kursuna girdiğinde sınıfta Suga yı ve arkadaşını bide onu görüyorsun. Kurs ders bitiminde sen tam sınıftan çıkacakken Suga nın arkadaşı seni durdurur.
  Jungkook:Merhaba ben Jungkook. Arkadaşımın tavrı yüzünden özür dilerim .
  Sen:Yok önemli değil.
Sınıfa giderken Jangkook un kibarlığını düşünmeden edemedin.
 

Jungkook İle Hayal Et ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin