Bölüm 3

2.1K 114 33
                                    

  Öğle olur ve Hyun Shik ile beraber resim kursuna gidersiniz. Biraz sonra sınıfa jungkook ve suga girer. Jungkook sana el salar sende ona. Suga ya trip falan atmazsın. Çünkü kin tutan biri degilsindir.
   Resim kursu bittiğinde Jungkook un sana bir şey diyeceğini hatırlarsın.
  Sen: Mert sen sınıfa git ben jungkook la bişey konuşup gelicem.
  Hyun Shik: Tamam.
Jungkook un yanına gidersin.
  Sen: Jungkook bana bişey söylicektin.
  Jungkook: Boşver.
  Sen: Neden ya söyle.
  Jungkook: Zaten önemli değil. Arkadaşını yalnız bırakma.
  Sen: İyi peki sen bilirsin.
(Jungkook ve Suga)
  Suga:Ben bir yere gitcem sen sınıfa git geliyom ben.
  Jungkook: Tamam.

Suga sana birşey söylemek istediği için arka tarafan dolaşıp önüne geçer.
  Suga: Sana bir şey söylemem gerek.
  Sen:Evet seni dinliyorum.
  Suga: Şey ben sanırım .... seni s-seviyorum.
  Sen: Bende seni seviyorum.
  Suga: Gerçekten mi?
  Sen: Evet kin tutan biri değilim. Bence çok iyi arkadaş olabiliriz.
  Suga: Arkadaş mı?
  Sen: Evet başka bişey mi duymak istiyordun.
Suga: Yooo. Ha-hayır.
Sen: Peki görüşürüz o zaman.
Suga: Görüşürüz.
               ******************
  Ertesi gün kalkdın ve hazırlandın.
Okula vardın. Sınıfa girdiğinde sınıfta yeni öğrenciler vardı. Okulda yeni oldukları pek de söylenemezdi. 4 kişi en arkalarda yayılarak oturuyordu. Sen sınıfa girdiğinde gözlerini sana çevirdiler. Aldırmadan sen de her zamanki sırana oturdun. Hyun Shik gelmediğinden sıkılmıştın ve kitap okumaya karar vermiştin. Biraz sonra biri iki eliyle masaya sert bir şekilde vurdu. Kafanı kaldırdığında o çocuklardı.
Sen: Efendim.
Aralarından biri (a.b): Bu okulda yeni misin seni daha önce hiç görmedik.
Sen: Görmeniz mi lazım. Ayrıca evet okula geli 1-2 hafta oldu.
A.b: Belli bizi tanısaydın böyle konuşmazdın.
Sen: Eee ne söyliceksiniz.
A.b: Para ver bize.
Sen: Ne
A.b: Harçlığını istiyoruz.
Sen: Oldu canım.
Aslında onlardan çok korkuyordun. Ama belli etmemeye çalışıyordun. Yanlarından geçecekken biri seni tuttu ve geri itti. O üstüne geliyordu sen de geriye adım atıyordun. En sonunda sırtın duvarla birleşti. Sana iyice yaklaştı ve tam bir şey diyecekken içeri Hyun Shik girdi.
Hyun Shik: Noluyo lan?
Hepsi arkasına döndüğünde seni farketti.
Hyun Shik: Hayırdır ne ayak.
Sen fırsattan istifade kenardan kaçıp Hyun Shik 'in yanına geçtin ve sarıldın.
A.b: Ooo manitan var.
Hyun Shik:  Yooo biz arkadaşız hem sanane.
A.b: Bak sen çok ileri gidiyorsun.
Hyun Shik:  Vallahi ben geldiğinden beri burdayım. Hıc adım atmadım. Ama istersen atabilirim.
A.b: Yiyosa at 4 kişiyiz.
Hyun Shik: Siz kaşındınız.
Sen Hyun Shik 'e sarılmayı bırakmıştın. Hyun Shik onlara doğru yürüdü. Hepsini tek seferde yere sermişti. Cidden iyi dövüşüyordu. Ona teşekkür ettin. Kantine gittiniz. Orda jungkook la Suga yı gördünüz ve yanlarına gittiniz.
Biraz konuştunuz.
Sen: Ben sınıfa gidicem.
Jungkook: Bende.
Suga: O zaman size bay.
Jungkook: Bay.
                             ********
  Sen sınıfa gittin ve kitabını aldın bahçeye geçip okumaya başladın. O sırada jungkook da bahçedeydi. Yanına geldi. Beraber kitap okudunuz ve kalkdınız. Birden jungkook seni çevirdi ve üstüne yürümeye başladı. Sana çok etkileyici bakıyordu. Kalbin çok hızlı atıyordu.  Sanırım ondan hoşlanıyordun. Sana iyice yaklaştı. Tam seni öpüyodu  ki yine o çocuklar geldi.
  A.b: Ooooooo jungkook manita yapmış. Normalde seni sevmem ama sana bir iyilik yapıyım yanındaki kız bir kaç kişiyi birden idare ediyo.
  Sen: Hyun Shik benim sevgilim değil gerizekalı.
  Jungkook: Siz tanışıyor musunuz ?
  Sen: Bir kere karşılaştık .
  Jungkook: Heee
  Sen: Gidelim Jungkook.
  Jungkook: Tamam.
                         *********
  Jungkook-Sen
- Özürdilerim.
-Neden ki.
-Sana yakınlaştığım için. Ama ne yapabilirim hislerime karşı çıkamıyorum. Seni ilk gördüğüm günden beri seviyorum. Artık söylemem gerekiyor. Benimle Çıkar Mısın?
-Aslında son zamanlarda bende sana karşı bir şeyler hissediyorum.
-Gerçekten mi?
-Evet. Cevabım da evet.
Jungkook heyecandan sana sarılır. P sırada yanınıza Suga gelir. Suga seni seviyodur. Ama Jungkook onun için herşeyden önemlidir bu yüzden. Sana olan sevgisini saklar.
 

Hatam olabilir kontrol etmedim.
Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın😘 <3 <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jungkook İle Hayal Et ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin