5. Dealul

75 8 2
                                    

ASHLYE'S POV

Louis m-a dus pe un deal de unde puteam vedea tot orașul. Dealul era plin multicolore. Dar este și normal pentru că ne aflăm la începutul verii.

Louis a scos din mașină o pătură pe care să ne așezăm. Am început să adun diferite flori cu gândul de ami impleti o coroniță.

După ce am cules un braț plin de flori, m-am așezat pe pătură și am început să împletesc.

Când am terminat coronița mi-am puso pe cap. Mergea de minune cu rochița albă cu buline roz pal și părul ondulat, mdea, nu am avut timp să îmi întind părul.

M-am uitat către Louis și l-am văzut stand pe pătură cu spatele la mine și privind spre oraș.


"- Ăsta e locul meu preferat din tot orașul. Îmi place mult să vin aici, să privesc orașul și să mă gândesc. "

"- E chiar liniștitor, față de toată agitația din oraș. "


După ce am spus asta foarte melancolici și gânditori mi-am înfășurat mâinile în jurul mâini stângi ale lui Louis. Omg ce mușchi are !!! Leșin !!! Și mi-am lăsat capul pe umărulo lui.

"- Louis, pot să te rog ceva?" îl întreb după ceva timp

"- Sigur ! "

"- Poți să mă ajuți să fac ceva special pentru ziua lui Kate?"

"- Când este ziua ei?"

"- Sâmbătă asta !" răspund direct știind că astăzi este joi

" M-am gândit să fac o petrecere între fate și să le invit pe toate prietenele noastre, dar nu mai suntem acasă!"

"- Păi și de ce nu?"

"- Nu mai suntem la noi acasă." Repet

"- Păi luna asta va fi, așa că sună la toate prietenele, cheamale în oraș-"

"- Dar Kate nu trebuie să afle de petrecere!" îl întrerup

"- Păi în ziua petreceri îi vor face o surpriză lui Kate și le cazam la un hotel o noapte."

După asta m-am întins pentru a îi da lui Louis un pupic pe obraz pentru asta, el roșiind. Awww! Ce drăguț !!

M-am apucat de dat telefoane și când am terminat m-am uitat la Louis care râdea. Râdea de mine?

"- De ce râzi?" îl întreb serioasă

"- Pentru că ai uitat difuzorul pornit la ultima conversație!"

CONVERSAȚIA ANTERIOARĂ

"- Bună Aby!"

"- Bună Ashlye!"

***

"- Deci vi la petrecere?"

"- Sigur! Dar mai spune-mi cu cine esti acum? Tot cu Jason?

"- Nu, nu mai sunt de mult cu Jason! Dar tu ? Îi schimbi ca pe șosete în continuare ?"

"- Păi...M-am îndrăgostit de cineva și am ieșit de câteva ori, dar nu sunt chiar așa de căzută în cap cum erai tu din clasa a 6-a până intr-a 9-a după-" a făcut o pauză după care am auzit o voce familiară la telefon. Era Georgina.

***

"- Eu sunt de o săptămână în Londra, în vizită la ai mei, dar tu Ashylicozaur ?

"- Păi...e complicat, dar vii la petrecere, nu ? Și nu îmi m-ai spune așa !"

"- Sigur că vin ! Doar știi că nu aș rata nici-o petrecere !"

"- Da, normal !"

"- Okey Miss, eu trebuie să plec. Te pup, pa."

"- Pa!"

***

"- Eu tot nu înțeleg de ce râdeai !"

"- Nu contează! Dar cine este Jason?"

"- Nu contează!" spun și îmi întorc privirea în partea opusă, în final lăsându-ma pe spate.


Louis s-a întors către mine punandu-si mâinile de o parte și de alta a mea, sprijinindu-se în ele.

"- Ba chiar contează cine este Jason! "

"- Ba nu contează!"

"- Ba da!"

"- Ba nu !"

"- Ba da !"

"- Ba nu!" spun și își lipește buzele de ale mele.

Sărutul acela a fost unul foarte inocent, dar sincer chiar îmi pare rău că a durat atât de puțin.

După ce m-a sărutat s-a ridicat de pe mine și sa așezat normal, iar eu am făcut lafel și mi-am rezemat capul de umărul său.

"- Îmi pare rău!" spune și mă uit la el, apoi îl sărut și eu în secunda următoare, dar de data asta mult mai pasional.

Eu mă las pe spate neîntrerupînd sărutul și el se pune din nou peste mine, dar de data asta cu totul, continuând sărutul.

Louis a început să îmi mângâie ușor coapsele încercând să urce din ce în ce m-ai sus, eu infigandu-mi mâinile în părul lui și trăgând ușor de el, făcândul să geamă ușor. După ceva timp ne dezlipi buzele din lipsă de aer.

"- Mie nu îmi pare rău!" spun în timp ce îmi frecam nasul de al său.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum