Knihomolové youtube - booktube

9 0 0
                                    

Ahojte :) chtěla bych se s Vámi podělit kde vlastně beru inspirace na knížky :)

Youtube

tam beru inspiraci asi ze všeho nejvíc a nejraději jelikož tam o tom povídají a říkají svůj názor na knížky a popřípadně jestli jí doporučují či se jim nelíbila a je to moc fajn a gort když nikoho tak zažranýho do čtení nemáte jako jste vy, aby vám mohl poradit :)

Nejvíce koukám a zároveň odebírám tyto booktubery :

KNIHÁNKOV -Svět knih - na tadyto sem narazila a  tímto kanálem sem začala koukat na tady ten typ videí a moc se mi líbí a vůbec co sem koukala je Irenka  skvělí příklad toho jak to chodí a celkově se mi její tvorba líbí a hezky se jí poslouchá. Já na ni moc ráda koukam a nachtávám  novou inspiraci na knížky. Zahrnuje tam detektivky, romány a i horrory. Předtím měla ještě kanál Rodaw z knihánkova  tam se taky určitě mrkěte :)

Klářiny knihy - čte sci-fi a občas i tu romantiku a hlavně čte v angličtině a za to ji vážně obdivuju :)

Svět podle Marille - čtě hlavně sci-fi a hezky se jí poslouchá :)

Světy literatury a s tím souvisí Nadi YA - protože právě ona je součástí Světy literatury a vede ho se svoji koleginí (kamarádkou) - dělají občas i livestreami, hezky se poslouchájí.

terrybook: Láska ke knihám - čte hlavně romatiku takže můj šálek čaje :)

a pak nakonec Martinus.cz - tam se dozvíte co zrovna vidávají a co doporučují :)

doufám že sem na nikoho nezapoměla :)

A co vy? koho sledujete,na koho nejraději  koukate?  :) 







informace + otázkyKde žijí příběhy. Začni objevovat