Pov Maud
"Goedemorgen Milan!" "Wtf Maud het is 6 uur." "Weet ik!" Ik ren naar de douche toe, en neem een korte ijskoude douche. Daarna doe ik een skinny jeans aan met een Brooklyn hoddi aan. Na het aan kleding, maak ik een lekker omeletje. Langzaam eet ik mijn omeletje op, ik pak een paar vruchten uit de mand en stop ze in de sapmachine. Zo mijn lunch is gemaakt, nu pak ik mijn telefoon. Het is 7 uur, ik ga naar berichten en zoek de chat op met Lianna en Sophie.
Berichten;
Internaat
Me: Ik ben klaar om te gaan dan kunnen we van start gaan.
Allerbeste bæ👑❣️: Me Too ik pak mijn spullen en dan ga ik naar jou toe.
Tweelingzus💋: Ik ben er bijna al.Ja jullie denken vast wat gaan hun doen? Nou kijk ik bedacht aan de eerste grap van Liam. Ik zal jullie uitleggen wat hij gedaan had. Hij was om half 8 naar binnen gegaan, omdat dan de sloten van de deuren ontgrendelt worden. Toen liep hij de school in en pakte zijn tas. In die tas zat niet alleen boeken en zo maar ook verf en andere kleding. Hij trok snel zijn andere kleding aan en pakte de royal blauwe verf bus en spoot 25 kluisjes die kleur, daarna ging hij er dingen op tekenen. Dat had hij bij alle kluisjes gedaan, alleen die kluisjes waren van de leerlingen. Ra ra op wie zijn kluisjes zouden wij dat doen, ja goed bedacht de leraren en de directeur. Eindelijk is Lianna er, we kunnen beginnen "Heuy gurl, heb je er zin in.". Zegt Lianna met een grijns op haar gezicht. Ja we hebben haar omgepraat dat het heel leuk gaat worden. Na zon 10 minuten in de auto gezeten te hebben zien we Sophie op de trap zitten met een super grote tas. "He he zijn jullie er nu pas we hebben nog maar een uur. Straks zien ze ons.". "Nee hoor, de camera's gaan pas aan om half 9.". Informeerde Lianna, dan lopen we tegelijk binnen. Na een paar minuten zijn we in de docenten kamer en gaan aan de slag. Het is nu 8 uur en we vinden het genoeg, we lopen naar de wc's en maken ons weer normaal met een jurk en make up. Dan ren ik snel nog naar de docentenkamer en maak een foto voor Liam.
Pov Liam
Ik loop naar de lift toe, de vorige dag had ik een rondleiding gekregen van Marc, aardig gozer trouwens we hadden ook nog even gevoetbald. Ik sta nu in de lift, dan loopt er eens een Barbie langs de lift en kijkt naar me en bedenkt zich geen moment en stapt in de lift. De lift sloot ik voel me best ongemakkelijk. Ze pakt me bij mijn stropdas ja we hebben een uniform, maar ze pakt bij mijn stropdas en trek me naar haar toe. Maar omdat ik niet oplette val ik bijna op haar, ze begint te giechelen en fluistert "Ik wist wel dat je op me zal vallen maar, zo snel had ik niet verwacht maar ja je bent ook zooo knap." "Euh Dankje denk ik maar sorry ik heb al een" "Ping Ping.". Ik pak mijn telefoon er bij, en zie dat ik een snap heb van Maud oo ik mis haar zo erg. Ik open de snap en zie de kluisjes van de docenten met teksten het ziet er echt mooi uit. Ik begin in 1 keer te lachen want ik zie al voor me hoe die docenten zouden reageren. Op eens stop ik met lachen en zie die Barbie gefronst kijken "schatje ik snap dat ik grappig ben, maar wat wou je net zeggen." Ze loopt nog dichter bij mijn aura, ik verzet geen stap ik ben echt niet bang voor haar. "Ik heb al een vriendin waar van ik hou, dus doei Barbie O trouwens ik ben Liam en ja best random maar dan kan je aan iedereen vertellen dat je door Liam bent afgewezen." Ze begon te koken volgens mij bij zon cartoon film zal er stoom uit haar oren komen, door die gedachte grinnik een beetje. "Lieverd, ik wist al dat je Liam heet, ik heet trouwens Samantha. Maar even serieus je gaat voor me vallen of je dat nou wilt of niet." Ze komt in beweging en voor dat ik het weet zet ze haar lippen op de mijne. En gatver wat was dat een naar gevoel, en duw haar weg alleen ze komt weer terug alleen nu gaan de lift deuren open. Mensen maken snel een foto en zeggen. "Zo Samantha nieuw slachtoffer, hij is hier pas een dag laat hem met rust." "Ach schat, sorry dit is Liam en zo veel beter dan jou koen." Pissig liep hij weg.. ik ben alleen bang wat er met die foto gaat gebeuren.
Heuy mensen het spijt me dat ik gisteren niet geüpload heb, ik had geen tijd meer daarom heb ik voor jullie een hoofdstuk met een profiel van Liam. Maar ik zal proberen zo veel elke dag te uploaden.
Xoxo Annelies
JE LEEST
Maakt liefde slecht?
Teen FictionMaud is een meisje van 17 jaar, en heeft een oudere broer genaamd Milan. Haar vader en moeder hebben een goed lopend bedrijf, daardoor zijn haar ouders vaak weg, maar ze proberen zo veel mogelijk thuis te blijven. Maud heeft ook een vriend genaamd...