Do Kyungsoo belongs to Kim Jongin.
Song suggestions;
GOT7- Hello
EXO M- Promise(Chines)
Niall Horan - This Town
EXO K- Lucky
BigBang - Last Dance
Rihanna - California King Bed
Ju JingYi - EverydayHerhangi biri ile okuyabilirsiniz, keyifli okumalar.
(Do Kyungsoo)
Konser alanında ki bedenime değen o küçük ve korkunç, havada gezen renkli kağıtlar geriye gitmemi sağlıyordu.
Tamam, korkunç değillerdi ancak Park Chanyeol gibi arkadaşınız varsa her şeyden korkma potansiyeline sahip olabiliyordunuz.
Elimle birkaçını kovalamıştım ve hala geri gitmeye devam ediyordum.
Sırtım cüsseli bir bedene çarpana kadar buna devam etmiştim ve yeni durmuştum. Bu sıcaklık...
Bu sıcaklığı nerede olsam tanırdım çünkü bu her gece kollarında uyuduğum adam, her sabah yüzüne bakarak ve nefesini hissederek kalktığım adamdı.
Rüyalarımın sahibi, kalbimin hızlanmasını sağlayan tek kişi;
Kim Jongin.
Arkamı dönerek bana gülümseyen suratına büyümüş gözler ile bakmaya başlamıştım.
Jongin için belki de sadece beraber uyuyup, iyi anlaştığım bir büyüğü olacaktım ancak katşyen benim gözümde öyle değildi.
Ben bu adamın göz kırpışına bile âşık olmuştum. Duygularımı ne kadar dindirmek için çabalasam da, Jongin'den uzak durmaya çalışmıştım ancak gene de olmamıştı.
Jongin 'in karakteri tamamen bana göreydi ve asıl sorun buydu.
Öyle güzel gülüyordu ki, artık kalp atışlarımı duyacak diye onun gülüşünü uzaktan izlemeye başlamıştım.
Eh tabi, bir de sevgilinin olması vardı.
Gerçekten, bir yıldan bu yana o kızla çıkıyorlardı ancak Jongin bundan hiç şikâyet etmemişti çünkü bilmiyorum, belki de gerçekten Krystal'e aşıktı?
Olabilirdi.
Jongin sevdiği zaman gerçekten çok severdi ancak nefret ettiği zaman da sonuna kadar nefret ederdi.
Buna istisna ben olabilirdim çünkü gruba ilk geldiğim zaman bana öyle gıcık oluyordu ki, aramızda ki sorunları halletmek için menajerimiz bize 'beraber kalın ve birbirinize alışın' gibi sert bir uyarı verince, Chanyeol ile odalarımızı değiştirmiştik. Üstüne Jongin çift yatağında kalmamızı rica etmiş ve beraber uyursak daha çabuk alışırız demişti.
Kabul etmiştim, seve seve hem de.
Demiştim çünkü. Onu ilk gördüğüm andan itibaren ona bir şeyler hissediyordum.
"Dikkat et hyung, düşüp kendini yaralayacaksın."
Kafamı sallayarak ona çarpan bedenimi geri çekmiş ve önünde hafif teşekkür amaçlı eğilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
appel //KaiSoo OneShot
Short StoryKaistal ayrılığı üzerine yazılmış KaiSoo One Shot'u. kim kai x do kyungsoo