GENÇLİK AŞKI - Bölüm 1

5 0 0
                                    

3 AY TATİLDE YAŞANANLAR 

Sabah erken kalktım. Kahvaltı felan yaptım gündelik şeyler . Saat 1 gibi arkadaşım ile buluştuk . Neredeyse akşama kadar sokaktaydık .Voleybol  oynarken bi çocuk bende oynayabilir miyim dedi benden 1 yaş büyük . Bizde olur dedik kalabalık olunca daha güzel oynanıyordu .Her neyse arkadaşım ile birlikte sohbet ederken yanımıza geldi. Tanıştık filan . Adı Ali'ymış. Sonra arkadaşımı yanına çağırdı sonra arkadaşım yanıma geldi oda giderken sakın söyleme sana dediğimi  diyerek ilerledi .Sanki benim arkadaşım bana demiycek akla  bak .arkadaşıma sordum oda şunu dedi seni seviyormuş senle çıkmak istiyormuş dedi ,ben şaşırdım biraz. Ertesi gün de sokağa çıktığımda yanıma geldi "cevabın ne " dedi bende tabiki hayır dedim .Açıkcası çocuk tatlıydı ama asla çıkamazdım .Çünkü 1 gün oldu ben onu tanıyalı  evet beni belki eskiden beri tanıyor olabilir .Ve
sevmiyorum. Arkadaşlarım sevgili olmam için yalvarıyordu .Bende onlara dedim ki "madem çok istiyorsunuz siz sevgili olun ,1 gün oldu tanışalı siz olsaydınız ne yapardınız " dedim.  en iyi arkadaşım benim tarafımdaydı. 1 hafta sonra sokağa çıktım kızları felan topladım yakar top oynadık . Ali de vardı . Kızlar erkekler karşı oynadık . O benim ayağıma attı  bende yanlışıkla yere düştüm .  Elini uzattı . Tabii ben ondan tutunmayıp arabadan destek alarak çıktım  o sırada da hırkamın cebine yüzük koymuş . Ben o yokken yere fırlattım çünkü önemsizdi . Okullar başlamıştı ,  neredeyse arkadaşlarımla AVM'lere gittik . O yüzden onu hiç görmedim .  okullar bitene kadar  hiç aksiyon felan olmadı .  Okullar bittikten sonra anca çıkabiliyorum .Bu yıl onunla arkadaştık , normal konuştuk . Başka hiçbir şey olmadı.Şuan 7.sınıftayım okullar açıldı . Arkadaşım, Ali ye mesaj yazmış bu çook kötü . Çünkü çocuk bana arkadaşım yazmadan önce tekrar çıkma teklifi etti.  Çocuk yanlış anlayabilir. Arkadaşım çocuğa bu kız seni seviyor demiş . Mecburen çocuğa  herşeyi anlatmalıydım .  Akşam çocuğa merhaba dedim  oda hemen goruldu yapıp merhaba cevabın ne dedi . Çıkma teklifine cevap bekliyordu . Ben o an ne yapıcağımı bilemeyerek evet dedim . Bence bir şey olmaz  her hangi bir şey olursa ayrılırdık .Ama malesef  öyle olmadı tamı tamına 6 veya 7 kere çıktık ama hepsi kısa surdu. Şuan ramazan ayındayız .Teraviye gitmeden önce arkadaşım ile biraz gezdik  . bi ara sokağa girdiğimizde onu gördüm ve hemen oradan ayrıldım  .sonra camiye gittim.bugun çocukla mesajlastım  ama onu tersledim niye olduğunu bende bilmiyorum .neyse  bu hikayenin 2 side olacaktır  yakında.....................


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BENİM ADIM  AŞKWhere stories live. Discover now