Capitolul 2

36 2 0
                                    

Sunetul alarmei ce îmi spune ca ma așteaptă o noua zi,răsuna in camera.Probabil ca mama încă doarme...ma ridic cu greu din pat și merg la baie sa-mi fac rutina zilnică.
Ma îmbrac cu un tricou alb,o pereche de blugi rupți negrii,îmi iau geaca de piele tot neagră și in picioare o pereche de Jordani albi.Imi fac un machiaj natural,îmi iau geanta și plec.Am luat-o pe jos,deoarece mai am timp...e abia 8:20.
La 8:50 am ajuns in clasa și m-am Așezat in ultima banca langa Nick.
-Hey!ii spun zâmbindu-i.
-Hey!Esti bine?Stii tu...legat de ce s-a întâmplat ieri.
-Sa zicem!
-Știi,Zayn nu e așa nesimțit după ce ajungi sa-l cunosti.
-Sunt sigura de asta,spun sarcastic.
-Vorbesc serios!Sigur ii pare rau...ma rog!Vrei sa vii diseară cu mine și Stacey la curse?
-Ahm,cred ca uiți ca abia m-am mutat in orașul asta.
-Ah corect!Se țin curse ilegale de mașini lânga podul Darren.Austin participa la ele de obicei...și Zayn,spune Nick mai încet in speranța ca nu îl voi auzi.
-Nu vin dacă vine și el!
-Haidee!!!O sa îți placa!El n-o sa aibă treaba cu tine,doar concurează.
-Și ce se câștiga?
-Bani,spune Nick ca și cum ar fi evident.Toata lumea bagă la pariuri și banii câștigați se dau la câștigător.
-Bine...poate o sa vin...
-Perfect!
Nu mai apuc sa spun nimic ca profesorul apare și își începe lectia.
Orele trec repede și a venit vremea sa merg acasa.Ies din scoala impreuna cu Nick,vorbind in continuare despre curse.
-Deci baby,vii la curse ?aud o voce din spatele meu.
Când ma intorc îl vad pe Zayn...cu o fata.

-Ea e Nicole

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ea e Nicole...Zayn mai iese cu ea din când in când,îmi spune Nick exasperat.
-Putem sa plecam?
Nick da din cap dar in momentul ala Zayn se întoarce și ne vede.Se uita in ochii mei și eu fac la fel.Vreau sa opresc contactul asta vizual dar nu pot.Intr-un final,ma întorc și încep sa fug ușor spre direcția apartamentului in care locuiesc acum.Ceva îmi spune ca am scapat de Zayn dar o mâna ma prinde de încheietura și atunci realizez ca m-am înșelat.
-Ce vrei?spun încercând sa ma smulg din strânsoarea lui,dar eșuez.
-Uite...eu...pai...ahmm...
-Spune odata ce vrei!
-Îmi pare rau,Ok?!spune el rastindu-se.
-Pentru ce?
-Pentru ieri...
Wow...nu pare genul care sa își ceara scuze...totuși apreciez ca a făcut-o.
-E ok,serios!Las-o asa...
-Suntem bine?spune el privindu-ma in ochi.
-Sa zicem!
-Deci...sa inteleg ca vii diseară la curse?
-Sa zicem!spun eu,iar Zayn începe sa rada.
-Vin sa te iau diseară la 8:30!
-Stai ce?!
-Trimite-i la Nick adresa!spune îndepărtându-se de mine.
Pe drum spre casa,m-am gândit cum sa o conving pe mama sa ma lase și cum sa ma imbrac.Dupa ceva timp,ajung și o gasesc pe mama in bucatarie,fumând.Am urat întotdeauna fumul de tigara...
-Hey mama!
-Cum a fost azi?ma intreaba mama.
A fost minunat...datorită lui Zayn,bineînțeles.
-A fost fain...
După 3 minute de tăcere,mi-am găsit curajul și am întrebat-o pe mama:
-Mama...pot sa dorm in seara asta la o colega?O cheama Stacey și m-am împrietenit cu ea.
-Jessica!Nici măcar nu o cunosc,nu-i cunosc părinții,nu stiu unde locuiește.
-O cheama Stacey Fazzo,tatăl ei e polițist,iar mama ei e avocata.Sta la 4-5 străzi distanță de noi.Poti sa-i suni și părinții dacă vrei!spun rugându-ma in gând sa nu vrea sa-i sune.
-Hmm...bine!Te las sa mergi!Cu o condiție!Va culcati devreme,deoarece maine aveți scoala.
-Bine mama,spun și o pup.
Am mers in camera și am sunat-o pe Stacey.

Because I want you...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum