Chapter 2

12 0 0
                                    

"Sekolah ni,tak matured ah,"rungut terresa.

"Eeh kau tu matured ah sangat?"Perli Alia. Dia ketawa mengekeh ngekeh.Teressa hanya menjeling

"Aah lapar gile,bila nak rehat ni"Rungut Taylor pula.Haih mentang2 lah perit dia kecil.

"Eh bising ah korang ni.Aku pun lapar jugak"Marah Hanna.Dia menjeling kawankwannya.

"Wooo singa"Bisik seorang lelaki.Dia dan 3 orang lagi kawannya ketawa.Mentang2 cikgu dah keluar diorang sempat kacau orang.

"Eeh kau napa? Sibuk pulak!"Marah Alia. Dia bercekak pinggang.

"Tak ada pape,btw my name is Ryan"
Lelaki Itu mengenalkan diri

"Tak tanya"Teressa menjawab tanpa melihat.Eeh tak hinginlah!

"Hm saya Chris adik dia.Ni Stephn and ni Alex"Hm yang ni nampak sopan.Okay lah tu.

"Hye,tapi yang peliknya adik okay bhaii then abg"Taylor ketawa.Hanna hanya memandang.

"Hm tak pelah.You don't know me"Lelaki itu mencuit hidung Taylor lalu pergi.

     
                               ***

"Hm korang nak apa?"Tanya Terresa.

",Breakfast treat box 4" Kata Hanna.Dia leka berselfie bwrsama Taylor.

"Okay"

Terressa situation

"Aunty,Breakfast treat box 4!"Jerit Terressa lalu duduk di bangku kantin.

"Siap,5 minit eh syg!"Kata Aunty Jane yang peramah.Nama je aunty tapi cantik au macam Rozita Che wan.

Teressa menunggu.Tiba2 seseorang menyapanya (?)

"Hye Teressa"

"Owh Stephn,Kenapa?"Tanya Teressa setwlah memandang Stephn.

Stephn hanya tersenyum.Dia menenung Teressa.

"Eeh apa pandang pandang.Nak mati ke?" Ugut Teressa.

"Ahaha gurau je lah.Don't worry,We are such good Crocodile"Stephn Ketawa.Dia sengaja mengusik Teressa.

"Egh mana nak baiknya crocodile"Jeling Teresaa lalu mengambil makanan dari Aunty

                                     ***

"Ish Tress,Apa yang lambat sangat.Lapor!" Adu Alia.Memang tak ubah perangai

"Ish budak stephn ti ah kacau orang! Buat semak je"Teressa Menahan Marah.

"Jodoh tu,AHAHAHAAHA"Hanna ketawa diikuti yang lain.

"Heh korang jangan nak seronok sangat!
Stephn tu aku yang punya."Sergah seorang gadis hodoh AHAHAHAHA.

























'Eyyy aku sepak jugak kang!"

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 03, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Smith's Princess [Malay Ver]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang