...

165 18 7
                                    

Het gedicht van de dag:

Er zijn woorden die ik dolgraag tegen je wilde zeggen,

Complete verhalen die ik je wilde vertellen.

Dingen die ik zonder jou heb moeten doen, maar waar jij bij had moeten zijn.

Momenten die ik met jou had willen delen, omdat jij bij me hoort.

Ik heb je nodig in mijn leven, meer dan dat je denkt.

Ik kan het wel blijven ontkennen, maar dat heeft allemaal geen zin.

Ik mis je, nog steeds elke dag.

Ik dacht dat jij altijd aan mijn zijde zou staan, dat je er voor me zou zijn als ik je nodig had.

Mijn licht in de duisternis, mijn steun in moeilijke tijden en de zonnestraal op een mooie dag.

Maar tijden veranderen, lichten doven en wij twee vervagen samen tot er niets meer van over blijft.

Niets meer dan slecht mooie herinneringen, die ik zal blijven koesteren met heel mijn hart.

Ik heb een prachttijd met je gehad en ik heb genoten van elke minuut.

Jij hebt me verandert en me gemaakt tot wie ik nu ben.

Ik hou nog steeds erg veel van je, maar ik moet verder.

Ik ben je dankbaar voor alles wat je hebt gedaan.

Ik zal je nooit vergeten.

Loslaten zal ik nooit...

Dit gedicht had ik voorgelezen op de begrafenis van mijn vader. Hij is gestorven aan maagkanker.

Ik mis hem elke dag, maar daar heb ik niks aan. Mijn moeder was de steun in die moeilijke tijden en daar ben ik haar ook dankbaar voor.

Dit gedicht is vooral opgedragen aan mensen die ook een dierbare zijn verloren, iemand waarvan je heel erg veel houd..

De Bijbel Der Gedichten...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu