Babamin cok büyük bi işi vardi. Cok zengindik. Koleje gidiyordum. Babam herkes tarafindan taninan ünlü bir iş adamiydi. Onun sayesinde bi cok yerde üstünlügüm vardi. Hayatindan memnunmusun ? diye sorarsaniz eğer. Hayır değilim
Benim ozamanlar 3 yıllık sevgilim vardi. Ozan . Birbirimizi çok seviyoduk güya . Benimle evlenecekti. Okulumuz bitsin mezun olalim hep birlikte olacaz derdi. Taa ki o gün gelene kadar. !
Yine bi sabah hep birlikte mutlu ve huzurlu bi sekilde kahvalti yaparken birden zil çaldı. Hizmetcilerden biri kisa bir müddet sonra elinde bir zarfla geldi ve babama verdi. Babam zarfi acip icini okuduktan sonra yüzündeki telaşla zarfi katlayip cebine koydu. Annem sordu o ne diye . Babamda önemli hisey olmadığını ve bankadan geldiğini söyledi.
Aslında pek çok inanmadik ama inanmaktan başka çaremiz yoktu. Herneyse kahvaltimizi bitirdik. Cumartesiydi o gün. Arkadaşlarla buluşmak için sözleşmiştik. Hazirlandim. Cüzdanima baktigimda alisveris icin fazla param olmadığını gördüm. Aşsagiya inip babamdan istedim . Babam cüzdanini acip biraz baktiktan sonra
- Kizim sen söförden al ve sonra verecegimizi söyle dedi.
O an neye uğradığımı şaşırmıştım .
Babam ya herkes tarafindan parasiyla taninan adam git söförden iste dedi ya . Tamam demekten başka bi carem yoktu. Ne olduğunu anlayamiyordum. Sabahki zarf bu olay kafami karıştırmıştı acaba bisey mi vardi merak etmistim. Babama sormak için harekete geçtiğimde çalan kapiyla ve iceri giren 2 adamla hepimiz dikkatimizi o tarafa verdik.
Donup kalmıştım adeta.
Gelen 2 adam haciz memuruydu.
Napicagimi şaşırdım.
Neye ugradimi.
Ne oluyor burda.
Napicam şimdi ben.
Göz ucuyla babama baktığımda oda bana bakiyordu.
Mahçup bir sekilde kafasini yere indirdi.
Sanırım iflas etmiştik. Koskaca ünlü iş adami Ferhat Korkmaz iflasmi etti simdi ?
Bir sûre kendime gelemedim.
O süre içerisinde evde ne var ne yok herşeyi almışlardı. Anneme baktim perisan bi haldeydi. Ağlıyordu.
Artık bitmişti. Herşey. Okul hayatim. Arkadaslarim. Hatta en önemlisi ozan . Ne mi oldu ?
Hepsi iyi gün pardon ya zengin gün dostu çıktı. Ozanda bıraktı beni. Ordatadan kayboldu. Ne aradi ne sordu.
İste benim hayatim haciz gününde sonra başladı...