2.BÖLÜM

77 3 0
                                    

Babamin iflasindan sonra İzmire tasin maya karar verdik. Kisa sürede herşeyimizi hazırladık. Ve yeni evimize taşındık.  Pek tekin bi yer değildi ama başka çare yoktu. Babamin üzgün olduğu her halinden belliydi. Yanına gittim. Başımı dizine koydum. Oda elleriyle saçlarimi oksamaya başladı. Ve
-Özür dilerim kizim dedi.
Başımı kaldırdım. Gözlerinin içine baktım. Dolmuştu. Kendini zor tutuyordu.Hiçbisey demedim. Sadece yanağına ufak ni öpücük kondurup odama çıktım.
Kötü olmuştum.  Babami ilk kez böyle görüyordum.
Yorulmuştum. Birazcik dinlenmeye ihtiyacim vardi. Yattim.  Yattiktan azcik sonra kapim calindi. Gelen annnemdi.
- Hadi kızım babanla birlikte yeni okula yazilmaya gidiceksin . dedi.
Yeni okul mu ?
Hemen mi ?
-Tamam anne. Hazirlanip iniyorum dedim
Aşağıya indigimde babam kapida bekliyordu. Birlikte yola koyulduk. Evimizden birazcik ilerledikten sonra sokagin başında bi kargaşa vardi.
O tarafa doğru gözlerim dalmışken omzuma carpan bi seyle irkildim.
Hafif dalgali saçlı,  mavi gözlü, simsiyah giyinmiş birisi.
Kaçıyordu.
O an çocuk benim dikkatimi çekmişti. Neden bilmiyorum ama gercekten yakışıklı bi çocuktu. Oda o mavi gözleriyle bana baktı. Gözlerimin içine. Içimde bisey olmuştu. Değişik bi duyguydu.
Çocuk yanimdan hızla uzaklaştı.
Babamin beni kolumdan cekmesiyle yolumuza devam ettik.
Okula gelmiştik.
Babam beni evimize en yakin olan okula getirmisti.
Kolejden sonra bu okul bana çok kötü geldi. Babam bunu farketmis olacak ki  kolumu sivazladi.
O da böyle olmasini istemezdi biliyorum. O yüzden fazla yüklenmiyordum babama.
Okula kaydolmuştum. Babam ece giderken bana bu yolları anlatti. Okula nasil gidip geleceğimi.
Bazı yollara girmemem gerektiginide söyledi.
Hic tekin bi sokak değildi.
Eve geldik annem akşam yemeğini hazirlamis masayi kurmus ve bizi bekliyordu. Yemegimizi yedik. Annen mutfağa gecip bulasiklari yikarken , babamda koltuga geçip televizyon izliyordu. O an gözlerimde bi film gibi serit serit tüm yasadiklarimiz geçti. 
Nerden nereyeeeee !!
Bende çok yorulmuştum. Yarinda okula gidecektim. Ve erken kalkmam gerekti.
Üstümü falan degistirip yatagima uzandim ve yorganimi üstüme çektim. Kafami yastiga koyar koymaz uyumustum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşk Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin