maandag 5 juni 2017
Wekker: 'Piep piep piep!'
Ella schrok wakker en viel uit haar bed.
Ze stond ik op, pakte d'r haarborstel en hield het in haar handen alsof het een pistool was. 'Wie zei dat?!' riep ze. Het was gewoon haar wekker die elke ochtend af gaat. Ze zette de wekker uit en liep slaperig naar de badkamer.Ze pakte haar tandenborstel, deed er tandpasta, stopte het ding in haar mond en begon te schrobben. Opeens trok haar zus Lucy de deur open, 'BOE!' riep ze, Ella schrok en spuugde de tandpasta per ongeluk uit over het shirt van Lucy.
Lucy keek naar haar shirt. 'Wtf..Ella wat doe je? Ik heb dit shirt net 2 minuten aan!' zei ze. Ella rolde met haar ogen. 'Ja, jij liet me schrikken!' antwoordde ze.
Er viel een stilte... Ella zag de tandpasta van Lucy's shirt afdruppelen en probeerde haar lach in te houden. De eerste 2 seconden lukte dat wel, maar daarna kwam ze niet meer bij van het lachen. Lucy keek boos naar haar, maar stiekem vond ze het zelf ook grappig. Ook zij probeerde haar lach in te houden, maar het lukte niet. Ze kregen allebei de slappe lach.
'Lucy, Ella, Doris, opschieten! We moeten zo gaan!' riep hun moeder vanuit de woonkamer. Ze liepen beide terug naar hun kamer en maakten zich klaar voor school.
Ella's andere zus Doris werd wakker: 'OMG, WAAROM HEEFT NIEMAND ME WAKKER GEMAAKT?!' riep ze. Ella lachte binnensmonds en liep naar beneden.
Ze zag dat het al laat en trok dus snel haar jas & schoenen aan. 'Doris, Lucy sneller!' riep ze terwijl ze haar veters strikte.
Even later kwamen Lucy en Doris de trap af stormen. 'Eindelijk' zei Ella met een zucht en stapte de auto in. Hun moeder startte de auto en reed naar school.
JE LEEST
another sister.
Fiksi PenggemarElla ontdekt dat ze nog een andere zus heeft. Maar die zus blijkt niet de allerliefste te zijn..