Sonunda eve varmıştım.eve geldiğimde kendimi yorgun hissettiğim için hemen yatağıma uzandım.Düşünüyordum…Geçen gün kızlarla cinler hakkında o kadar konuşmuştuk ki bilinçaltıma iyice yerleşti.içimde tedirginlik vardı düşünmek istemiyorum ama yaşayacakmışım gibi hissediyorum.göz kapaklarım o kadar ağırlaştı ki artık dayanamadım ve uyudum.Rüyamda mutfağa su içmeye gidiyordum ve de ışıklar bi anda kapandı. Zifiri karanlığın içinde kaldım.ışığı açmak için gittim ve prize uzandığımda bir el hissettim kalbim yerinden çıkacak gibiydi tam o anda rüyam bitti.uyandığımda kanter içinde kalmıştım.saate baktığımda 4’ e geliyordu.Su içmek istedim fakat rüyadan çok etkilenmiştim mutfağa gitmek istemiyordum.uykumda yoktu.televizyonu açtım daha sonra zil çaldı ve kapıya gittim.kapıyı açtım ama kimse yoktu ne’olduğunu anlamadan salona geçtim ve televizyon izlemeye devam ettim güneş doğmuştu kahvaltımı yapmıştım ve melis’i çağırdım.dertleşmeye ihtiyacım vardı geldiğinde oturduk ve konuşmaya başladık. Ben melis’e şunları söyledim;”içimde çok kötü bir his var evde kötü olaylar oluyor sanki bazı odalarda varlık hissediyorum ama bakıyorum ve kimse yok”
Melis’te şunları söyledi;”sen kafayı yemişsin hiç öyle şey olurmu bence bir psikoloğa gitmelisin”
Bende ona sert çıkarak şunları söyledim;”sana yalan söylemiyorum inanılacak bir şey değil ama bana inanmalısın.”
Melis hızlıca kalktı ve kapıdan çıkarken şunları dedi ;”sırf ilgi çekmek için bunları yapıyorsun”
Ben onun dediğine aldırış etmedim ve direk odama çıktım.artık gözlerimi bile kapatamaz oldum.bu sabah gördüğüm rüüya ve sabah 4’te kapının çalınması ve kimsenin olmaması bunlar beni çok ürkütüyor.bu olaylar sanki bilinçaltımın bi oyunu gibi geliyordu bana, biraz dışarı çıkıp hava aldım.geldiğimde ev dağınıktı koşarak içeri girdim ortalıkta kimse yoktu.artık bu evde yaşamak istemiyordum üst kattan bir bayan sesi geldi ve cesaretimi topladım ve yukarı çıktım.kimseyi bulamadım artık paranoyak olduğumu düşünüyordum.saatler sonra kafamı dağıtmak için biraz resim çizmeye karar verdim birkaç dakika sonra arkadan dolap kapağı çarpmış gibi sesler geliyordu arkamı döndüğümde herşey normaldi.tekrar çizmek için kalemimi aldığımda gözlerimi kocaman açarak kağıda baktım AMAN ALLAHIM ...