Rozdział 6

613 23 3
                                    

Domino

Bloom

W końcu zdobyłam nową moc i wróciłam. Na razie poprosiłam rodziców, żeby nie wpuszczali nikogo z moich znajomych. Jutro muszę odejść żeby znaleźć i zniżyć Darkara. Potem już prawie nikt nie stanie mi na przeszkodzie i będę władać całym wymiarem. A jak ktoś stanie mi na przeszkodzie to go zabije. 


Następny dzień

Wymiar Omega 

Bloom 

Właśnie pokonałam Darkara. Winx już pewnie wie ze nie ma mnie na Domino.  Może by zrobić im niespodziankę i odwiedzić ich w Alfey.


Alfea 

Bloom 

Już przybyłam do Alfey ale moje byłe przyjaciółki mnie zaatakowały. Więc już wiedzą ze  to ja teraz żądze. Nagle zaczęły atakować mnie jeszcze Trix. Od razu zrozumiałam ze połączyły siły żeby mnie zniszczyć. Już wiedzą ze dobra Bloom odeszła na zawsze i jest już tylko mroczna Bloom


Flora 

Odkąd Trix nam powiedziały ze Bloom zniszczyła Darkara minęło parę sekund. Nagle się pojawiła w Alfey ale od razu ją zaatakowałyśmy bo to nie była nasza Bloom  . Nagle wszystko zrozumiałam. Prawdziwa Bloom przegrała wale i wygrała zła Bloom i jedynym wyjściem z tej sytuacji jest zniszczenie Bloom raz na zawsze. Wie ze dziewczyny nie dadzą rady jej ostatecznie zniszczyć dlatego muszę zrobić to ja mimo ze kocham Bloom jak siostrę ale nie ma innego wyjścia . 




Hejka nie wiem czy zauważyliście ale zbliżamy się do końca . Jeszcze tylko epilog. Ale zapraszam was na moje inne opowiadania jeśli spodobało wam się to, to i na pewno tamte też wam się spodobają .  A ze zbliżają się wakacie to postanowiłam zacząć nowe opowiadania na które was oczywiście zapraszam. 

Tajemnicza Bloom /ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz