I.rész

399 33 13
                                    

Reggel,vagyis délben arra keltem,hogy valaki csenget.
Kómás fejjel leballagok az emeletről,majd kinyitom az ajtót.

-Ige...? Mi a szar?-köszöntem volna,csakhogy senki nem állt az ajtó előtt.

Melyik hülyének van erre ideje,hogy velem szórakozzon?-tettem fel magamban a kérdést.

Gondoltam egy kicsit kintebb nézek,hátha elbújt itt valahol a kis köcsög,de senkit sem láttam. Ezért megérte fel kelni..

Mentem befele,de a szemem megakadt egy borítékon,rajta ezzel a felirattal:A világ legeslegszebb lányának.

Na akkor ezt tuti nem nekem címezték, (😅) mivel nem vagyok valami szép lény.
A levél sarkában megláttam a nevemet:Abigel Anderson.
Hát akkor mégis én vagyok az a szép lány...

Igazából zöld szemem,fenékig érő sötétbarna hajam van,kb 165 cm magas lehetek. Nem igazán vagyok nagyon sminkelős meg pláza cica féle lány. Elvagyok én egy sima pólóban és rövidnadrágban egész nap,simán!
Sminkelni meg nem is szoktam,csak egy kis rúzs,azt csá csumi hello. (😂)

Kinyitottam a levelet,majd elkezdtem hangosan olvasni. Ez a szokásom...ha magamban olvasom nem is fogom fel,hogy mit olvasok...

Szia Abigel!

Hogy is kezdjek hozzá?
Mikor először megláttalak,azt hittem álmodom. Te túlszárnyalod álmaim nőjét is. Olyan csinos,szép,kifinomult és intelligens vagy. Egy szóval:TÖKÉLETES!
Sohasem hittem ezekben a 'szerelem első látásra' dolgokban,de úgy látszik,ez megváltozott,és te változtattad meg bennem.
Legfőképp a gyönyörű zöld szemed fogott meg és a hosszú,barna hajad.
Biztosan elgondolkozol most azon,hogy ki lehetek.
Idővel rá fogsz jönni...
Már nagyon régóta beléd zúgtam,de még csak most volt merszem megírni ezt a levelet.
Találkozni is szeretnék majd veled,de annak még nincs itt az ideje...túl félénk vagyok..
Persze én megértem,ha te nem akarsz tőlem semmit,hisz még nem is ismersz. Na meg ha van pasid....
Na mindegy Abigel! A lényeg annyi,hogy:SZERETLEK!♡

XoXo

Na jó! Ez..ez mégis mi a lóf.sz?
Nem is az idegesített fel,hogy levelet kaptam.
Hanem,hogy egy titokzatos valaki tud rólam elég sok információt.
Ezek szerint követni szokott.
De mivan,ha személyesen is ismerem?
Mivel az egész sulit ismerem a népszerűségem miatt.

Az előző sulimban én voltam a kis nyomi,stréber,Abi a csúnya lány.(😄)

Nekem ebből elegem lett,megakartam magam ölni. Erről nem igazán beszélek senkinek,de ha rákérdez elmondom. Nincs ebben semmi szégyelni való..

Mimdeközben apa is elhagyott minket...
Ja,nem meghalt,csupán félrebaszott...

Anyának az az ötlete támadt,hogy költözzünk el és kezdjünk új életet.
Benne voltam!

Elkezdtem másik suliba járni,de nem stréber ként,hanem egy viszonylag nem csúnya,úgymond csinos lány ként.

Úgy döntöttem,hogy nekem többet nem fogják mrgkeseríteni az életemet a sulis napok.

Mikor anya közölte,hogy beiratott egyből mentem és kidobáltam minden ódivatú ruhát,és helyettük vettem divatos,modern göncöket,hajamat befestettem sötét barnára,szemöldökömet is kiszedtem(mindig is kozmetikus akartam lenni),befestettem. Arcomat is megszabadítottam néhány ragyától.
Sminkelni még mindig nem sminkeltem,csak rúzst,abból pedig a piros és a lila a kedvencem mái napig.

Szeptember elsején még én is meglepődtem,hogy magamhoz képest tök jól nézek ki.
Meg is bámultak a suliban.  Eleinte fura volt,hogy mindenki odajött bezsélgetni,meg minden,de aztán megszoktam.

Persze ennek a sulinak is volt egy lotyója,mint általában mindegyiknek.

Odajött hozzám és elkezdett nekem pattogni.

-Te mégis ki a frász vagy? Azt hiszed lehetsz TE a suli legnépszerűbb csaja,csakmert csinos vagy?!-nyávogott és hadonászott kezeivel. A csimpijei csak bólogattak.

-Ohh. Neked is szia. Abigel Anderson vagyok. Talán lehetek,talán nem.-mosolyogtam gúnyosan.-Mellesleg köszönöm,hogy csinosnak tartasz.-nevettem,majd otthagytam.

Az egész suli röhögött,mivel ez a kis "vita" az ebédlőben folyt.


Szóval,ja..népszerű vagyok a suliban,ezért gondolom azt,hogy ismerem ezt a titokzatos szerelmet.
Az is lehet,hogy csak valahol a közelben lakik..

Vagy hülye barátnőim szórakoznak...ki telik tőlük...
Megis kérdezem őket,kódolt mondatokkal....

Na Babák!😍
Itt van az első részecske!
Komiba,hogy tetszett!😉
Ne felejtsetek el VOTE-olni sem!💖💖

Love,

•Vivika•









Titkos Hódoló /Jimin ff./Where stories live. Discover now