part2

8 4 4
                                    

Ian's pov
Είχα θυμώσει τόσο πολύ...Έπρεπε πρώτα να ηρεμήσω για να την βρω δεν γινόταν αλλιώς.Κάθησα κάτω στην άμμο και άρχισα να τραβάω τα μαλλιά μου από ΤΑ νεύρα μου.Αν ήμουν κορίτσι που θα πήγαινα? Και αυτή ρε φίλε είναι τόσο ηλίθια που μπορεί να πνίγηκε κιόλας...Κοίταζα συνεχώς το βραχιόλι που βρήκα στην θάλασσα.Τα λόγια του γέρου παιρνουσαν συνέχεια απο το μυαλό μου......Έφυγε προς την θάλασσα...Σηκώθηκα και κατευθύνθηκα κατά μήκος της ....Βρήκα μια μισοπνιγμενη κοπέλα...Αυτή πρέπει να Ναι...Εντάξει Δεν ήμουν και τόσο γουρούνι την πήρα αγκαλιά και κατευθύνθηκα προς τις σκηνές μας.Πρέπει να την σωσω δεν γίνεται να πεθάνει δεν θα το συγχωρούμε στον εαυτό μου.Άσχετα με το αν την συμπαθώ ή όχι δεν αξίζει να χαθεί μια ανθρώπινη ζωή.Αμέσως την πήγα στο κοντινότερο Νοσοκομείο.Κάντε στην άκρη φώναξα..και κατευθύνθηκα προς στους εφημερευοντες γιατρούς...
Γ-Για να δούμε τι έχουμε εδώ..Θα χρειαστεί να της κάνω κάποιες εξετάσεις.Περιμένετε εδώ...
Μετά από λίγη ώρα...
Λοιπόν η κοπέλα εχει πιει αρκετό νερό...
-Είναι ζωντανή δηλαδή? Είπα
-Σχεδόν είναι σε άσχημη κατάσταση.Λίγο ακόμα και ΘΑ είχε πνιγεί..Το μόνο που μπορώ να σας πω αυτήν την στιγμη είναι πως αν καταφέρει να ζήσει θα έχει κάποια απωλεια?
Ι-Απώλεια?
Γ-Μνήμης
Ι-Μάλιστα........Προσωρινή υποθέτω
Γ-Δεν είμαι σε θέση να το ξέρω αυτό..Θα σας ενημερώσω για οτιδήποτε νεότερο.
Μετά από λίγη ώρα ο γιατρός ξαναβγηκε ..Μπορείτε να την δείτε έχει τις αισθήσεις της...
-Ωραία ειπα και μπήκα γρήγορα στο δωμάτιο της.
Ι-Νίκη?
Ν-Ποιος είσαι εσυ?Και να φανταστώ εγώ ειμαι η Νίκη?
Ι-Ναι...Εγώ είμαι ο Ιαν ειμαι φιλος σου ειπα και  επιασα το χέρι της .
Ν-Και ποτέ θα φύγω από εδώ?
Ι-Δεν ξερω όμως θα ειμαι εδώ.Δεν θα είσαι μόνη σου.
Τότε χτύπησε το κινητό μου και βγήκα έξω ...-ΤΙ εννοείς όχι πες στον Χιουτ ότι δεν πρόκειται να του δώσω την κοπέλα να το ξεχάσει .Είναι αδύνατον πες του.
..-Ναι αλλά το ξέρεις ότι θα χρειαστείς μια καλύτερη δικαιολογία για αυτό .Για να το δεχτεί και να μην μας πριξει.
Ι-Το ξερω...κάτι θα σκεφτώ....
Τέλος κλήσης
Ι-Λοιπόν πως νιώθεις?
Ν-Εσύ τι λες?Χάλια.Πες μου περισσότερα πράγματα για μένα.
Ι-Αμ δεν ξερω
Ν-Είσαι φίλος μου και δεν ξέρεις τπτ για μένα?
-Είμαι καινούριος φίλος....
-Μάλιστα....
Ποτέ μπορεί να πάρει εξιτήριο??ρώτησα τον γιατρό μπορεί και τώρα απλά θέλει παρά πολύ ξεκούραση.Ωραία
Λοιπόν Νίκη φεύγουμε.Φτάσαμε στην παραλία της έδειξα το κρεβάτι της.Και την άφησα εκεί της ειπα να μην βγει έξω μέχρι να πάω εγώ μέσα.Ώσπου ειπα και εγώ δεν θα έρθει ο Χιουτ?
-Μην σπαταλάς τον χρόνο μου.Που είναι η κοπέλα?
-Δεν υπάρχει κοπέλα
-Τι εννοείς δεν υπάρχει κοπέλα?
-Δεν υπάρχει ειπα.Όμως την πιο ακατάλληλη στιγμή ήρθε η Νίκη έξω.
-Σου αρέσουν τα παιχνιδάκια? παίρνω την κοπέλα και φεύγω ...
Ιαν -Μην τολμήσεις
-Γιατί ?
-Γιατί.....γιατι είναι  μέλος της ομαδας
-Τι είναι??
-Μέλος της ομάδας μου είπα και την έπιασα από την Μέση.
-Μάλιστα χαχαχαχαχα Αλήθεια τώρα? Και σε τι βοηθάει ακριβώς?
Ι-Τι δεν κατάλαβες δεν φεύγει από εδώ Τέλος...
Ωραία....Λοιπόν φεύγω εμείς δεν τελειώσαμε ...είπε και έφυγε..

ΧΩΡΊΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑWhere stories live. Discover now