Prolog

105 6 0
                                    

"Cum ai putut?"o intreb ofensata."Ti-am spus foarte clar ca nu ai voie sa o dai."zic raspicat si doamna de la casa isi tine privirea in pamant ca un copil de trei ani care tocmai ii certat de mama lui pentru ca a mancat prea multe dulciuri.

"Dar Proprietara mi-a dat ordine stricte ca.."

"Nu imi pasa."o intrerup irascibila."Tocami v-ati pierdut cel mai fidel vanzator."zic si imi iau ochelarii negri de soare din poseta Coco Chanel asezandu-i pe ochii.

Intr-un final ies si din marele Mall Valley Plaza si caut cu privirea un Ferrari 250 gri pe care am l-am primit la inceputul primei zii a vacantei de vara.O zaresc intr-un colt al parcari,asa ca ma indrept nonsalanta inspre ea."Buna scumpete"salut eu masina si ii deschid grijuliu portiera.Dau sa pornesc motorul dar imi aud telefonul sunand asa ca imi scot din poseta frumosul iphone 5s gold si raspund la el fara sa ma mai uit la apelant.

"Te rog spune-mi ca i-ai cumparat."prietena mea prost educata dupa cum se vede,uita ca mai intai se saluta.

"Nu.Am crezut ca ma iau la bataie cu vanzatoarea."o aud oftand si eu incep sa imi analizez unghiile facute perfect gandindu-ma in ce magazine nu am mai cautat."Ma apeleaza soramea,te sun dupa."o anunt si inchid apelul preluandu-l pe al lui Ali.

"Unde esti?!"oamenii din ziua de astazi nu mai stiu sa salute mai nou.

"La lansarea de carte a unei prietene,ti-am mai spus."mint eu cu zambetul pe buze in timp ce pornesc motorul masinii si ies din parcare.

"Sau la Mall."zice si inghit in sec.Ori ma cunoaste foarte binr,ori a angajat alta persoana din nou sa ma spioneze."Vino acum acasa,o incurci de la mama din nou."zice si inchide apelul.Imi aranjez mai bine ochelarii pe nas si pornesc masina.In drum am sunat-o si pe Kate sa o anunt ca nu o mai pot ajuta sa caute pantofii viselor noastre Gianvito Rossi de la Calvin Klein datorita altei crize a mamei.Devin din ce in ce mai dese si incep sa ma ingrijorez.Intrebarea pe care tot mi-o pun acum este ce a aflat nou.Are ce afla dar care dintre ele.Ca de fiecare data o sa strige la mine,o sa-mi tina un discurs ca sunt iresponsabila,ca ma muta din California si dupa putin timp ma ameninta ca asta ii ultima oara si daca se va mai intampla va lua masuri.

Parchez in fata casei si ii dau cheile lui Harold,noul majordom care o duce pana in parcarea subterana.Imi analizez scurt locuinta si dupa alti domni imi deschid usa,ajungand inauntru.O iau agale pana in bucataria mare unde Doamna Anastasia,bucatarul casei face ceva de mancare.

"Buna ziua domnisoara."ma intampina ea si eu ii zambesc punandu-ma la bar si cerandu-i un bol mare cu capsuni si miere.Isi aranjeaza sortul mai strans la talia lata.Ana este o femeie scunda de statura,robusta,un nas mare, niste ochi mici si verzi,par de culoarea cafenie care mereu il tine prins intr-un coc.

Imi indeplineste imediat dorinta si eu incep sa ma infrupt cu fructul meu preferat."Doamna Jaden nu este chiar in ape bune astazi.Tu Angelina ai vreo legatura?"ma intreaba ridicand din sprancene prost pensate.

Dau aprobator din cap bucuroasa."Cine altcineva?"intreb mandra.Chiar atunci cand Doamna Anastasia avea de gand sa imi spuna ceva,sora mea Alison isi face aparitia in bucatarie.

Fara sa salute,isi deschide frigiderul luand o sticla mica de suc de mere verzi si isi toarna in pahar in liniste."Si ce mai faci?"o intreb spargand linistea.Isi ridica privirea spre mine pentru cateva secunde si dupa si-o intoarce la paharul ei.
Sora mea desi nu vreau sa recunosc,cat nici ea,semanam leit.Are aceas ochi ciocolatii pe care amandoua i-am luat de la tata,buzele carnoase rozali,parul blond spre saten si corpul il avem zvelt,picioare lungi si un fund mare.Inaltimea mea se rezuma cam pe la 1.70 pe cand a lui Alison cu zece centimetri cel mult ii mai putin.
Niciodata nu ne-am inteles,dintotdeauna am avut motive de cearta si niciodata nu ne-am luat apararea cum fac in mod normal surorile.Motivul ii unul destul de clar.Eu seaman pe tata cat timp,Ali ii seamana leit mamei.Avem doua personalitati diferite rau.

Se indreapta spre iesire dar inainte sa plece vorbeste si ea in final."Te asteapta in biroul ei."oftez si mai iau inca o capsuna in gura.

"Mult noroc."imi ureaza bucatareasa si eu ii zambesc.Ma ridic de pe scaun si ies intr-un final din bucatarie.Daca nu as fii trait de mica in vila asta care seamana leit cu casa alba,pun pariu ca m-as fii pierdut de mult.Dupa multe camere de traversat am ajuns in final in fata usii mari de lemn inscriptionat pe ea "Biroul lui Jaden Burke."

Mi-am strans mana intr-un pumn si am batut de doua ori in usa dupa ce am apasat pe clanta.Imi vad mama la biroul ei in mijlocul camerei rasfoind niste scenarii.

"Buna mama."salut eu dulce.Singura arma pe care o am acum ii asta si am sanse mici sa imi reuseasca.Isi ridica privirea spre mine si ochii ei albastri patrunzatori ma analizeaza.Isi da parul saten leit cu al meu pe spate si se ridica de pe scaunul ei ajungand in fata biroului si se propta lejer de el.

"Ce mai face Zac?"ma intreaba si simt cum obrajii imi ard de rusine."Am auzit ca ati fost apropiati saptamana trecuta in spatele platoului."

"Uite imi pare chiar rau,nu am.."

"Nu ai vrut.Stiu discursul Angelina."mi-o taie."Cum ai putut sa faci asa ceva?!"urla si eu imi aplec privirea.
"Vei pleca din California pentru ultimul an de liceu."

"Poftim?!"ma rastesc eu la ea si imi ridic privirea din pamant."Daca m-am futut cu Zac Efron in spatele platoului si cineva a aflat imi pare rau!Dar nu ma obliga sa plec din California."o rog eu.

"Producatorul,actorii si presa.Daca ei au aflat vor ajunge si restul lumii.Cum crezi ca pica bine asta pentru mine,ca scenarist?E una dintre cele mai importante filme la care am facut pana acum parte.Si tu ai stricat tot din nou."

"Ii vina ta.Stiai ca Zac ii crush-ul meu de cand eram mica."ii zic amuzata.Oricum am incurcat-o,nu am nimic de pierdut.

"Fa-ti bagajele,ai avion spre Washington maine dimineata."imi zice aspru si se aseaza din nou la biroul ei.O injur de cateva ori in gand,ii zambesc desi nu se uita la mine si o iau nonsalant din biroul ei.

You SuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum