London éjszakái sosem voltak csendesek. A város lüktető szíve soha nem állt meg, mindig dobogott, mindig élt, mindig rejtett valami titkot az árnyékai között. Az utcai lámpák fényei haloványan világították meg a szűk sikátorokat, ahol a sötétség mélyen megbújt, és csak azok tudtak átlépni a határvonalat, akik elég bátrak, vagy elég kétségbeesettek voltak.
Egy ilyen éjszakán találkoztam vele. A szemét balaklava takarta, arca mögött rejtélyek lapultak. Nem tudtam róla semmit, és ő sem tudott rólam, még a nevemet sem. Csak egy idegen voltam számára a londoni forgatagban. Egy egyetemista lány, aki a művészetek világában keresett menedéket, míg ő a bűn és veszély útján járt.
Az első találkozásunk semmi jót nem ígért. Ahogy később megtudtam, nem csak egy egyszerű rosszfiú volt. Ő egy olyan világ része volt, ahol a fegyverek ropogása, a motorok zúgása és a drogok suttogása jelentette a mindennapokat. Egy olyan világ, amelyből nem volt visszaút, és amely magába szippantott mindenkit, aki túl közel merészkedett.
Ahogy egyre mélyebbre merültem ebben a sötét világban, rá kellett jönnöm, hogy nem minden fekete-fehér. A határok elmosódtak, és én is a részesévé váltam valami sokkal nagyobbnak, sokkal veszélyesebbnek, és ez még csak a kezdet.
___________________________Helló! Ha tetszett a Prológus akkor kérlek csillagozz vagy kommentelj✨❤️