1

7.6K 174 2
                                    

- Mya -

London, a végtelen fények és a kimondatlan szabàlyok
városa.A szél tombolt a város üres utcáin,és már akkor tudtam hogy a hosszú,sötét hajamat szét fogja cseszni mikor elhagytam a házat.
A kockás szoknyám alá befújt a szél,ami miatt kénytelen voltam a hideg kezemmel lefogni a szoknyát a fenekemen.
London éjszakái sosem voltak csendesek. A város lüktető szíve soha nem állt meg, mindig dobogott, mindig élt, mindig rejtett valami sötét titkot a híres árnyékai között. Az utcai lámpák fényei haloványan világították meg a szűk sikátorokat, ahol a sötétség mélyen elbújt, és csak azok tudták átlépni a határvonalat akik elég bátrak vagy kétségbeesettek voltak.

Egy ilyen éjszakán találkoztam a titokzatos idegennel.
A szemén kívűl arcát balaklava takarta, alatta sötét rejtélyek lapultak. Nem tudtunk egymásról semmit, csak egy idegenek voltunk egymás számára London forgatagában. Egy egyetemista lány aki művészet mögött kereste a menedéket, míg ő drogok és a veszély útján járt.

Az első találkozásunknál már tudtam ez semmi jót nem ígért. Jayden, ahogy később megtudtam nem csak egy egyszerű rosszfiú beütésű srác volt hanem egy olyan világ része is, ahol fegyverek,drogok,szex,pénz jelentette a mindennapokat. Egy olyan világ melyből nem volt visszaút s mindenkit magával ráncolt aki túl közel merészkedett.

Ahogy egyre mélyebbre merültem ebben a sötét világban, rá kellett jönnöm hogy nem minden fekete fehér. A határok elmosódtak, és én is a részesévé váltam valami sokkal nagyobbnak, sokkal veszélyesebbnek. Itt tudtam hogy nagyon elbasztam.
Jayden világa az én világommá vált és nem volt visszaút. A választás már nem létezett, csak a túlélés.

Ez az én történetem. Vagy is a miénk.. Egy történet a megbánásokról, és azokról a tiktokról, amelyek london legmocskosabb éjszakáiban rejtőznek, és ez még csak a kezdet.

_________________________
_________________________

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drog,Pénz,LondonWhere stories live. Discover now