Ostatnio przeglądałam internet i znalazłam artykuł o kuroshitsuji na nonsensopedii (link- http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Kuroshitsuji ) Miałam mega ubaw, mimo tego, że niektóre z tych tekstów naprawdę obrażały moją ukochaną serię, więc skopiuję ten artykuł i wkleję u dołu wraz z uroczym memem ;) Gratulacje dla twórcy tego artykułu za kreatywność i poczucie humoru <3
KuroSHITsuji (z 黒執事 – czarny lokaj, z Blach Butler – czarne masło) – opowieść (manga i anime) o kapryśnym bachorze i jego lokaju, który jest demonem . Autorką mangi jest największa fanka kuro (tak, jest fanką własnego komiksu ) oraz hardcorowa yaoistka Yana Toboso . Już powstała druga seria anime, w której Ciela miało nie być, za co fani na konwencie w Nowej Hucie, zdecydowali urządzić krucatę w celu pojmania autorki. Jednak przez to zmieniono zdanie i Ciel jednak został przywrócony.
Bohaterowie
Ciel(ak) Phantomhive –dzieciak z zamożnej rodziny, sierota, burżuj i snob. Zawarł pakt z demonem, by zemścić się na ludziach, którzy zrobili mu świństwo dawno temu i nikt nie wie, z jakiego powodu. Ponadto zajmuje się rozwiązywaniem zagadek kryminalnych, piciem herbaty oraz (według miłośniczek yaoi) swoim lokajem.
Sebastian Michaelis – lokaj Ciela, zgodził się mu usługiwać w zamian za jego duszę. Jego ulubionym sportem jest bitwa na sztućce. Pedofil,gej , zoofil - pociągają go koty. Umie wytłuc całą włoską mafię przy pomocy samej tylko zastawy stołowej (ale nie chce się przyznać, że ruskiej by nie dał rady).
Bard, Finnian i Maylene – obsługa domu Phantomhive – kucharz, ogrodnik i pokojówka. Beznadziejnie wykonują swoją pracę, chyba że ma coś wspólnego z walką. Warto wspomnieć, że nadal nie wiadomo, czy mieszkają w posiadłości, czy w przyczepie w okolicy. Wszyscy zakochani w Sebciu. Niektórzy fani podejrzewają ich o bycie trzema Jeźdźcami Apokalipsy w przebraniu, jednak twórcy milczą na ten temat.
Madam Red – ciotka Ciela, która ubiera się tylko na czerwono . Lubi mordować prostytutki. Chciała zostać Kubą Rozpruwaczem, ale jej nie wyszło. Zakochana w Grellu i Sebastianie, dlatego ciągle kłóci się z tym pierwszym
Grell S(l)utcliff – lokaj Madam Red, który naprawdę jest bogiem śmierci. Jako jedyny posiada piłę mechaniczną z XIX wieku (chociaż później ma nożyczki). Kocha czerwień i Sebastiana. Jest biseksualny. Chce być matką dzieci Sebastiana. Jest paparazzi.
William T. Spears – członek i zarazem szef zarządu bogów śmierci. Ciągle bawi się sekatorem, który zakosił Finnianowi. Przełożony Grella. Nie chce się przyznać, że jest biologicznym ojcem Britney. Nie stać go na dobrego optyka, więc co chwila musi poprawiać spadające mu z nosa za duże okulary. Rzadko robi to ręką, ponieważ podnieca go widok Sebastiana, którego za to nienawidzi.
CZYTASZ
Kuroshitsuji Book (ukończona)
RandomZnajdziesz tu dużo wszystkiego z mojej ukochanej serii (Yana Toboso moim mistrzem)I nie oceniajcie po początku, bo pierwsze 30 rozdziałów to memy, ale potem jest sporo informacji, ciekawostek i artów, więc serdecznie zapraszam piekielnych fanów tej...