Byun Baekhyun, 28 Mart 6:22
Hiç avlanmış gibi hissettiniz mi? Biri her adımınızı izliyor, saklanıyor ve bekliyormuş gibi? Hiç arkanıza dönüp baktığınızda yalnız olmanıza rağmen yaklaşan adımlar duydunuz mu?Eğer bunları yaşadıysanız, nasıl hissettiğimi anlıyor olmalısınız. Sadece, birinin orada olduğunu biliyorum. Birinin beni izlediğini biliyorum. Birkaç hafta önce başladı. Takip. Arkadaşımın evinden kendi evime gidiyordum. İşte o zaman hissettim. Biri beni izliyordu. Nereden izlediklerini bilmiyordum ama izliyorlardı. İşte o nokta, tüm bu tuhaf şeylerin başlangıcıydı. İlki evdeykendi. Çok net hatırlıyorum.
Televizyon açıktı. Bir oyun programı yayındaydı. Adlarını hatırlayamadığım bazı idoller skor yapmayı bitirmişlerdi ve kazanmak üzerelerdi ve aniden, sanki elektrikler kesildi. Ancak, kesilmemişti. Kapanan tek şey ışıklardı. Televizyon hala açıktı, kahve masasının üzerindeki laptop hala şarj oluyordu. İlk başta ampulün sorunlu olduğunu düşündüm ancak depo dolabına gittiğimde, holdeki lamba ayrıca yerinden de çıkmıştı. Şüpheli göründü ve diğer odaları da emin olmak için kontrol ettim, ışıklar normal bir şekilde açılıyorlardı. Tek mümkün açıklama elektrik sıkıntısıydı. En azından, aniden o hisler geri gelene kadar.
İlk seferimdi. Elbette, başka zamanlarda da yaşananlar var, ancak en iyi bunu hatırlıyorum. Onları fark edişimin üzerinden çok geçmemişti. Sadece paranoyaklaştığımı söylemeye devam ediyorum kendime. Beynimdeki tek şey bu ancak gerçekte, öyle değil. Sadece kafamın içerisinde değil. Tam anlamıyla gerçek ve beni korkutuyor. Benim için geliyorlarmış gibi hissettiriyor. Elbette, bu biraz anlamsız. Değil mi?
Birileri kapımda. Açmak istemiyorum. Onlar olabilir. Tıkırtılar hızlanıyor. Kapıyı kırabilirler. Hatta, planları da bu olabilir.
buradlar !benim igşçn geliyorlar! her
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUBJECTS 3XO
FanfictionEğer sadece hayatın değil, dünyan da değişiyorsa ne yapabilirsin... ❝Tuhaf şeyler olmaya devam ediyor. ❞ Ya da... ❝Seni yakalamalarına izin verme. ❞ sen... ❝Saklanmalıyız.❞ değişiyorsan. ❝...Kaç.❞ Original writer: dalalaeda ( wattpad or asianfanfic...