Finishing wish

56 0 0
                                    

Hae-Won,bir lise son öğrencisidir.Busan'da doğup büyümüştür.Büyükbabası ile yaşamaktadır.

Büyükbabası çok yaşlı ve hasta olduğu için büyükbabasının ölmesinden korkuyordur.Büyükbabası ağır bir ameliyat geçirir.Hae-Won hastanede büyükbabasının durumunu öğrenmek için doktordan bilgi alır.Doktor daha fazla zamanının kalmadığını,fakat umudun yitirilmemesi gerektiğini söyler.Büyükbabası ölmeden önce Hae-Won'dan tek birşey ister.Peki bu rica ne mi?..

Chin-Hwa Kore'deki en ünlü şirketlerden birinin varisidir.Soylu bir aileden gelmektedir.Yakışıklılığı ve dürüstlüğü nedeniyle tüm kızların gözdesidir.İlk aşkı olan Eun-Hye'yi unutamayıp aşka inancını kaybetmiştir...

Büyükbabası Hae-Won'dan onun mutluluğu ve huzuru için evlenmesini istemiştir.Hae-Won'a düşen görev ise ölüm döşeğinde olan büyükbabasının bu son ricasını gönüllü veya gönülsüz yerine getirmesi gerektiğidir.Büyükbabası;

-Hae-won, güzel torunum ,ölmeden senin evlenmeni görmeyi okadar çok istiyorum ki..

+Büyükbaba!..

-Hae-Won , evleneceğin adam Seoul'daki en ünlü şirketin varisi Chin-Hwa'dır.

+Chin-Hwa? Büyükbaba!Tanımadığım biri ile evlenmem biraz garip de....Her neyse ..bu son isteğini gerçekleştirmek boynumun borcudur..(buruk bir sesle)

-Ne yapıyorsam senin için Hae-Won..sadece senin saadetin ,huzurun için..

+Anlıyorum ..yarın Seoul'a gidip onunla görüşeceğim.

Ertesi gün Hae-Won Seoul'e gider ve Chin-Hwa'yı aramaya başlar.O sırada acele edip koşarken farketmeden Chin-Hwa' ile çarpışır,farkında olmadan...evleneceği adamla..

Chin-Hwa'nın elindeki kahve üstüne dökülür.

Chin-Hwa:Dikkatli olur musun? Nesin sen?

Hae-Won:Özür dilerim,çok özür dilerim..Yandınız mı yoksa ?

Chin-Hwa:Sence? İyi gözüküyor muyum oradan?

Hae-Won:Lavoboya gidelim!

Chin-Hwa:Gerek yok! Evime gidicem.

Hae-Won:(Mahcup hissettiği için ona yardım etmek amacıyla birlikte gitmek ister)Bende geleceğim!!

Chin-Hwa:Aiishh !! Lanet olsun..!

Chin-Hwa'nın evi olağanüstü bir güzelliğe sahiptir.Hae-Won;

-Woahhh!! Evin harika !!

+Canım yanıyor ve senin düşündüğün tek şey evimin güzel olması..Evet biliyorum evim harika!

-Gerçekten mahcubum.Hadi çıkar üstündeki gömleği!

+Sapık mısın?!

-Saçmalama..Yardım etmeye çalışıyorum!

Chin-Hwa gömleğini çıkarır.Hae-Won'un kalp atışları istemsiz bir şekilde hızlanır.Chin-Hwa hiçbirşey olmamış gibi üstü çıplak birşekilde durur.İlaçları yatağının üstüne koyar.Hae-Won ise yanına oturur.Hae-won ,ilacı yanık yere sürecekken Chin-Hwa ;

+Elini çek! Ben yaparım..

-Hayır , yardım edicem.(Diyip işine devam eder ,sargıya sarar..Tabi tam bu sırada Hae-Won Chin-Hwa'ya karşı farklı şeyler hisseder,aşk gibi..)

Sonra,Hae-Won;

-Olamaz!! evlilik görüşmemi unuttum , üzgünüm gidiyorum.(diyerek yataktan fırlar.)

+(Hae-won gidecekken elinden tutar,kendine çeker)Be..benimde..bir evlilik görüşmem vardı.Sence ..sence Busan'lı o kız sen misin?

-Bu..bu nasıl olur? Chin-Hwa?

+Adımı nerden biliyorsun?

-Sen evleneceğim adamsın!

+Sen de bu durumda evleneceği kadın...

-Bak,olayı netleştirdiğimize göre şunu bilki seni tanımıyorum.Sadece büyükbabamın son dileğini yerine getirmek için seninle evlenicem.

+Ta..tabii !! bende seni tanımıyorum hem!!

-(kızgın bir ifadeyle)İyi!

                                                                                    ARADAN 2 AY GEÇER..

Bu süre zarfında evlenip birlikte yaşamaya başlamışlardır.Fakat birbirlerine aşık olduklarının farkında değildirler.Hae-won daha ilk öpücüğünü almamıştır bile.Birgün Chin-Hwa'nın düşmanları Hae-won evde yalnızken kapıya dayanır.Ve Hae-won'u rehine alırlar.Chin-Hwa eve döndüğünde Hae-won'u bulamaz ,ara fakat telefonu kimse açmaz.Masanın üzerindeki notu okur ve olan biteni anlar.Hae-won onun sevdiği kadındır.Onu bulması gerektiğini düşünür ve 1 gün boyunca hava kararıncaya kadar Hae-won'u arar.Ama bulamaz.Tam o sırada sokakta bir çığlık sesi duyar.Bu ses bir inşaattan gelmektedir.Chin-Hwa sese doğru gider..ve Hae-Won'u dövdüklerini görür.Düşmanların elinden Hae-won'u kurtarır.

+Hae-won!! 

-Chin-Hwa!!(ağlayarak)

+İyi misin? özür dilerim hepsi benim yüzümden..ayrıca ..ayrıca sana demem gereken bir konu var ..

-İyiyim.Kendini suçlama lütfen ayrıca benimde sana söylemem gereken bir konu v..(Elini Hae-Won'un dudağına koyarak)

+Seni Seviyorum! Neden bilmiyorum ama seni seviyorum! Beni kendine bağladın sen benim ilk aşkımı unutma sebebim oldun.Sana aşığım!

-Chin-Hwa!

+Üzgünüm.. çok üzgünüm

-Neden?

+Bu evliliğin tek taraflı aşk olacağı için..

-Tek taraflı? Kim demiş?

+Yoksa..sende beni sevi...

Hae-won Chin-Hwa'yı güçlü bir şekilde öper.Hae-won'un ilk öpücüğü tam o sırada gerçekleşmektedir..

                                                                                   -BU İKİ AŞIĞIN SON SÖZLERİ-

Chin-Hwa:O benim karım..ona aşığım

Hae-won:O benim kocam..onu çok seviyorum!

          Birbirlerine olan aşklarını koruyup,birbirlerine sıkı sıkıya sarılmış olan bu çift 1 sene sonra gerçek bir düğün gerçekleştirirler.Hatta Kore'nin aile başına düşen ortalama çocuk sayısına görede çocukları olur...Sanırım Hae-won'un minnettar olduğu büyükbabasına teşekkür etmesi gerekiyor..(İlk hikayem..eksiklerim var ...hemde çok !..okuyanlara minnettarım <3 )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Finishing wishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin