Stuck in a limbo (here we go) , me and my sins go (go-oh-oh-oh-oh)
I play a vicius part (woah) ,I broke an unfair share of hearts.
i'm about to blow so if you come around then you should know i'll tear you up in two go ahead walk it off if you know whats best for you.
Oh-oh-oh-oh oh oh
I'm no good for you (no). This heart aint built for two so runaway runaway
Cuz i'm no,i'm no, i'm no good for you . I'm no good for you (no). Get in love and i'll get you loose so, runaway runaway
Cuz i'm no,i'm no, i'm no good for you
I'mma i'mma i'mma love killer , i'mma i'mma i'mma love killer ,i'mma i'mma i'mma killer
...
Lower than real low ( here we go) take your heart like a repo (oh-oh-oh-oh) dug yourself into a pretty mess that i made for you i'm about to show for the time you loose by the timr i go-oh-oh i'll tear you up in two go ahead walk it of if you know whats best for you.
oh-oh-oh-oh oh~oh oh
i'm no good for you (no) this heart aint built for two so runaway runaway, cuz i'm no i'm no i'm no good for you , i'm no good for you (no) get in love and i get you loose so, runaway runaway , cuz i'm no i'm no i'm no good for you , i'mma i'mma i'mma love killer, i'mma i'mma i'mma love killer, i'mma i'mma i'mma killer.
...
Smoooth like emotions, bottled up like posions intoxicating you and learning all the truth , i'm your sentencing existing through your skin intoxicating you 97 aprove.
...
i'm no good for you , this heart aint built for two so runaway runaway , cuz i'm no i'm no i'm no good for you . I'm no good for you (no) , get in love and i get you loose so runaway runaway .
Cuz i'm no i'm no i'm no good for you , i'mma i'mma i'mma love killer, i'mma i'mma i'mma love killer, i'mma i'mma i'mma killer.
Banda: the ready set.