'Ten navíc'!?!!?

17 0 0
                                    

Pohled Lucky

"Dobrý den posaďte se" tímhle začala další nudná hodina Literatury " Letošní rok pojedeme na výlet do Planetária (asi) v Ostravě všechno bude stát dohromady kolem 600,-Kč více info vám pošlu přes Žákovskou"dokončil svůj nudny monolog Krumpolec 'aspoň něco' pomyslela jsem si..... Do konce hodiny jsme probírali novou látku....

Pohled Dana

Když nám Krumpolec řekl že jedeme na výlet tak sem si řekl v duchu 'jupiiiiii sednu si s luckou....... Jak všichni víte lucku mám rád ale jen jako kamarádku ale doufám že budeme i něco víc.......

Pohled Lucky

Dan se na mě tak hezky podíval ale já svoji nervozitu nedala najevo........
Všichni mi říkají že by mi to s danem slušelo i můj nej kámoš luky to říká i když trochu se smutným výrazem
Oba dva mám ráda ale Dan mi přijde jinačí než luky a to v špatném smyslu

Pohled Lukyho

Lucku mám strašně rád ale ten čůrák dan mi ji přebírá...musím s tím něco udělat....už vim sednu si s ní v busu a sbalím ji....

Pohled Dana

Lukáš se na ni divně ale zároveň hezky usmívá myslím že má něco v plánu asi mi ji přebrat.... To nedopustím...

Den výletu

Pohled Lucky

Ráno za mnou přišel Luky a zeptal se mě jestli si s ním sednu v buse a já jen souhlasně kývla...... Po chvíli ale přišel i dan s tou samou otázkou a já nevěděla co odpovědět jen sem se usmála......

Pohled Lukyho

Lucka mi řekla že s ní klidně sedět mužů no.... Aspoň to tak naznačila...Konečně si ziskám její srdce.... Na výlet se mělo jet v 8:30 a je 7:58 mám ještě půl hodiny a 2 minuty....

Pohled Dana

Lucka zrovna kolem mě prošla a já neodolal a plácl ji přes zadek...😂😂😂 "Auuuuuuu" zapištěla v tu ranu přiběhl luky a vrazil mi facku já mu ji oplatil a vznikla z toho bitka o Lucku ....

Pohled lucky

Nevím co si o tom mám myslet takže jdu za terkou (to byt ja😂😂😂) jestli bude se mnou sedět v buse.......

8:30 čas odjezdu

Pohled Lukyho

Právě teď si to kráčím k Lucce abych jsi vedle ní sedl. Ale uvidím tam sedět terku ale i tak jdu dál a jdu se zeptat proč tam sedí.....

Pohled Terkyyy

Právě sem viděla Lukyho jak se na nás s luckou smutně díval tak sem na to Lucku upozornila a dal si ho nevšímala po chvíli přišel ke mě a zeptal se co tu dělám a Lucka mu to vysvětlila a vypadal docela zklamaně.....

Pohled Lukyho
Byl jsem zklamaný věřil jsem Lucce ale aspoň u ni nesedí Daniel......
Prostě to udělám tak že Lucku necham aby se mezi námi rozhodla

Pohled Dana

Právě si to kráčím k Lucce ale uvidím na mojem místě sedět Terku tak se jdu zeptat co to má znamenat..Ale v tu ránu tam uvidím i Lukyho tak se na špičkách obrátím a jdu si sednout jinam třeba vedle Krumpolce.

Pohled Lucky

V dálce jsem uviděla Dana a pomyslela jsem si 'ještě že tady sedí Terka' jak Daniel viděl že tady stojí Luky tak se otočil a šel někam dopředu.

Pohled Terkyyyyy

Musela jsem se zeptat Lucky co to mělo znamenat protože jsem nevěděla o co jde a chtěla jsem být za drbnu.... Jakmile mi to Lucka řekla tak jsem nevěřila vlastním uším Řekla mi že jí Dan chtěl na začátku šesté třídy znásilnit v parku před školou ...
Řekla jsem "Ouuu shit" tak se mi začaly klížit oči a usnula jsem

Pohled Lukyho

Super Terka usnula super příležitost jít za Luckou a vše jí vysvětlit ohledně ty bitky ......jakmile jsem ji to řekl poznala že jí říkám pravdu....
s Luckou už jsme s dlouhou dobu znali tak jsme si věřili každé slovo ale musím jí říct přece jen někdy že ji miluji💜💙

Pohled Dana

Vím že jsem Lucce v 6 třídě ublížil tím že sem ji znásilnil ano fakt sem to udělal v tu dobu sem se neudržel a znásilnil ji 'ty vole já sem ale kokot' řekl jsem si pro sebe.......... Proto mě Lucka už nikdy mít ráda nebude....😞😞😞😞😞😞

Pohled Lucky

Teď sem Terku probudila s tím že jsme tady... Ta nebyla moc ráda.... Při cestě do planetária mě vzala Terka na záda protože mě boleli nohy po chvíli se k nám přidal luky a Honza..
Honzík je docela fajn a mám ho i ráda ale asi miluji Lukyho.. Ty vole co to plácám on by mi nikdy moje city neopětoval... Luky si Terku teď zastavil a řekl ať z ni slezu a terce něco pošeptal....

Pohled Lukyho

Připojil jsem se k Lucce a Terce
Terku sem si vzal stranou a pošeptal ji že si za chvíli Lucku vyměníme a ona jen souhlasně kývla

Pohled Terky

V planetáriu jsme měli rozchod a dostali jsme jakési lístečky a v něm prý 10 vstupu kamkoliv a když už nám nezbude vstup tak jsme uvnitř uvízli.... Já sem samozřejmě chodila s Luckou a Honzou a Lukášem... První jsme šli na film o rozmnožování byla to prdel.....

Čas odjezdu

Pohled Dana

Lukáš byl cely výlet s Terkou a Luckou a Honzou... Byl jsem nasraný....... Usedl jsem na svoje místo a usl......

Pohled Lucky

Cestou zpátky jsme si s terkou povídali atd nic nového....

Pohled dana

Už to nedávam musím ji znásilnit znovu....... Jak půjde domu tak ji zatáhnu do křáku atdddd....

Pohled lucky

Šla jsem domu bylo 19:46 a už se stmílavo slyšela jsem za sebou kroky ale věděla jsem že to je fantasie ale v tu chvíli mě někdo zatáhl do křoví.... Začal mě vyslíkat a on se začal taky vyslékat a znásilnil mě potom zakašlal a já podle hlasu poznala že to ke ON Daniel! Vzpomněla jsem si na tu noc kdy mě znásilnil před školou a nahrnuli se mi do očí slzy začala sem brečet a najednou tam někdo vlítl a dal Danielovi přes hubu ano ten někdo byl LUKY... zachránil mě poděkovala jsem mu a on mi zato řekl Všechny city co ke mně chová Ano Zase jsem se rozbrečela od té doby chodím s Lukym

Luny PjajrupováKde žijí příběhy. Začni objevovat