•∆•

53 2 8
                                    

Sana beni asla tanımamış olan sana ;

Bu mektuba en sevdiğin kitabın cümlesiyle başlıyorum belki yazdıklarımın saçma olduğunu düşünüp yırtıp atacağım ve yazdıklarım değersiz bir sayfayla ebediyet bulacak.Hissettiklerimi yazmak istedim çünkü artık kalbimin içerisindeki kırıklar canımı daha çok yakmaya başladı.Birine söylemem lazım en çokta sana söylemem lazım ama korkuyorum Deniss duygularıma cevap bulamamaktan çok seni kendi karanlığıma çekmekten korkuyorum. Seni ilk görüşümde otobüste kendini kaptırmış müzik dinliyordun ve ben seni gördüğüm ilk an hayattan soyutlanmıştım, gözlerini kapatıp açışın ,önüne gelen kıvırcık sarı saçlarını asice kulaklarının arkasına sıkıştırışın o an anlamıştım kalbimin atışındaki hızdan.Hayatımın hiç bir kısmında duygularıyla hareket eden bir adam olmadım olamadım, belki de samimi olan insanlara bile bir yabancı gibi baktım ama sen Deniss hayata öyle bir bakardın ki seni görünce gözlerim kamaşır yaşadığım ve seni tanıyabildiğim için tanrıya şükürler ederdim.Canım çok yanıyor.Sana sahip olamadığım,sana dokunamadığım ,ağladığında gözyaşlarını silen adam olamadığım için yanında olamadığım için özür dilerim güzelim.Bugün doğum günün ve bugünde yanında değilim.Yanında olmak isterdim her kalbin acıdığında sığındığın kapın olmak isterdim.Güzelim hayatın boyunca gülmeni istiyorum.O yüzündeki seni sen yapan gülümseme asla solmasın istiyorum.Şimdi yazdıklarımı okurken bu adam kim ve benden ne istiyor diye düşündüğünü biliyorum, senden istediğim şeyin zor olduğunu biliyorum,senden bana kalbini vermeni istiyorum ,beni tanımanı ,olduğum gibi kabullenmeni çünkü ruhumun huzur bulduğu tek an seni düşündüğüm zaman oluyor.Seni seviyorum seni tüm benliğimle kemiklerime kadar, soluduğun havaya kadar,seni sen olduğun için seviyorum güzelim.Artık ikimizinde iyi şeyleri hak ettiğimizi düşünüyorum.Sana doğum günü hediyesi olarak için de sana olan sevgimin her zerresini barındığım kalbimi veriyorum.Doğum günün kutlu olsun güzelim.Eğer sana sunmuş olduğum kalbimi kabul edersen hayatımın sonuna kadar yanında olacağıma söz veriyorum.Geceleri odanda ki çatı penceresinden yanına girip seni izleyebilmek istiyorum,sen uykuya dalana kadar saçlarını okşayıp kulaklarına seni ne kadar sevdiğimi fısıldamak istiyorum. Seni çok seviyorum.Unutma asla yalnız değilsin ruhum her zaman senin yanında doğum günün kutlu olsun güzelim.

Sonsuz Aşkımla Zayn

23 Temmuz 2017

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

letter from unknown manHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin