1. Poslední den doma

143 3 5
                                    

Jsem Mia mám dlouhé, černé vlasy a modré oči a mám vysokou a štíhlou postavu. Je mi 16.

Je poslední den doma. Pojedu na tábor a už se moc těším ,protože tam budou moje nejlepší kámošky.Probudila jsem se kolem 9:00 a hned sem šla na snídani ,abych vše stíhala. ,,Ahoj mami" pozdravila jsem mamku. ,,Ahoj Mio na stole máš snídani" řekla mamka a usmála se. Sedla jsem si ke stolu vše jsem snědla a šla jsem si dobalit věci. Odložila jsem věci a šla jsem se převléct. Vzala jsem si tričko s krátkým rukávem bílé barvy a krátké, modré kraťasy.  Obula jsem si černé vansky. Vzala jsem si notebook a pustila jsem si film. Čas utekl rychle a mamka mě volala na oběd. ,,Mňam špagety." zapištěla jsem jako malá holka. Miluju špagety. Sedla jsem si ke stolu a pustila jsem se do oběda. ,,Díky za oběd" řekla jsem mamce. Otevřeli se dveře a v nich stál táta. Byl ráno v práci a teď mě má odvést na tábor. Vyběhla jsem do pokoje a dolů ke dveřím dala kufr a batoh. Všichni jsme nasedli do auta a vyjeli k autobusu. 

Za 30 minut jsme byli na místě. Vyšla jsem z auta a s kufrem a batohem jsem se vydala k autobusu. Věci jsem dala do autobusu a šla se ohlásit k vedoucím. Za chvíli přiběhla Lucka s Lili. ,,Ahoj holky" pozdravila jsem svoje nejlepší kamarádky. Chvilku jsme si povídali a potom jsme měli jít do autobusu. Rozloučila jsem se s rodiči a s Luckou a Lili jsme si šli sednout až dozadu na pěti místo. Nechtěli jsme se mačkat na tom pro dva. Za chvilku proti nám šli nějací kluci. Asi si sem chtějí sednout. ,,Máme problém" řekla Lili. ,,Tohle jsou nejhezčí kluci z tábora" řekla Lili která už na táboře 2 krát byla. Já a Lucka jedeme poprvé. 

Doufám že se první kapitolka líbí. Pište komenty a hlasujte. Vaše Vanča 

14 Dní  na TábořeWhere stories live. Discover now