Dağ evi

3.7K 104 4
                                    

(Multi Tuğçe)

* iyi okumalarr😊*
♡Tuğçe nin ağazından♡

Ela ile çok yakın arkadaşız o kuzlar Ela ya öyle deyince çok sinir oldum amk sürtükleri siz kim oluyosunuz yani Ela lavoboya gideceğini söyleyince bende sınıfa doğru ilerlerken Ege yi gördüm aslında çok tatlı çocuk kaşları gözleri saçları dudakları baklavaları tümüyle  tabiricaisse bi afet ona doğru bakarken yanındaki çocuklarla gülüşüyodu allahım gamzeleri benimde gamzem var herkes özellikle Ela çok  gamzelerimin güzel olduğunu söyler ama onun daha bi tatlı belediye çukuru mübarek bi anda bu tarafa döndü ve göz göze geldik o gözler mavi bi deniz gibi sonsuza kadar onun içinde boğulabilirim ama Burak tan sonra erkek lere pekte güvenim kalmadı açıkcası  anam yanıma doğru geliyo " selam" dedi tatlı olmaya çalışarak başarıyo allahı var " selam naber"  dedim gülümseyerek iyi bende ımm bizimkiler nerde?" Dedi ,bizimkiler? Ha anladım "Ela yı diyosun " dedim  " evet tabi bide Emre "
" Ela lavoboya gitti ama Emre hakkında hiç bi fikrim yok" dedim ben " tamam neyse boşver onları gel bi sınıfa gidelim bişey anlatacam sana " allah allah ne anlatacak ki sınıfa geldiğimizde herkesin gözleri bize döndü ' ne bakıyonuz lan' diyesim geldi ama sustum sırasıba oturdu ve eliyle çekerek benide oturttu" seni dinliyorum "
" Tamam bak şimdi konuya giriyorum ben bişi düşündüm bizim şile yolunda bi dağ evimiz var diyorumki bu hafta sonu oraya mı gitsek hep beraber sen ben Emre Ela tabi sende istersen " dedi heyecan ile sanırım çok istiyo
" Tamam benim için sıkıntı değil ama Elayla Emre onları nası ikna edecezki?"
Orası kolay şöyle olacak ben Emre yi sende Ela yı ikna edeceksin " dedi mantıklı aslında
" Tamam" dedim  o sırada Ela geldi bizi böyle görünce önce sırıttı sonra en arka cam kenarına geçti bende tam kalkacakken Ege kolumdan tuttu
"Bugünlük burada otursan " dedi ama ndn dediki şimdi tamam anlamında başımı salladığımda tebessüm etti oy senin gamzene kurban hele hele töbe töbee...
♡ Ela nın ağazından♡
Sinirli bi şekilde sınıfa doğru yürürken içeri girdiğimde sinirim gitmişti ve sırıtmaya başladım Ege ile Tuğçe aynı sırada bişi konuşuyolardı aslında yakışıyolar neyse şimdi bözmim hadi hadi eheheh. Cam kenarının en arka sırasına ötürdum ders matemetikti ve seviyom bu dersi ya dikkatli bi şekilde dersi dinlemeye başladım ama kafama bişeyler takılıyodu mesela Emre neden derse gelmediki aman banane yani merak etmiyomki sonuçta niye edeyim . O sırada kapı çalınmadan içeri girildi ve bu tabiki tahmib ettiğiniz gibş Emre önce hocaya baktı sonra sınıfta göz gezdirirken bişey arıyo gibiydi gözleri benim gözlerimi bulunca sırıttı ve yanıma doğru gelmeue başladı ve yanıma oturdu " öff yinemi ama ya sınıfta başka yer yokmuda geliyon allahaşkına git başka yere otur banane ya " dedim sinirle tama aksime sırıtıyo hala neye sırıtıyo bu piç diye düşünürken hoca " Ela kalk yap bakalım şu soruyu dersi dinlemediğine göre biliyosun demektir he?" Dedi hah bu soruyu yapmakta ne var ama canım istemiyo " hocam yapmasam ?"dedim " evet tamda tahmin ettiğim gibi dedi sitemle " Hocam nereden bilsin o " dedi çağla sürtüğü yediği dayakla akıllanmamış heralde hiç bişey demeden ayağa kalktım ve tahtaya çıkarak soruyu yaptım  çağlaya dönüp "Hocam arkadaşımız da bi tane çözsün çok biliyo herhalde bana dediğine göre " dedim ama çağlaya dönükdüm ve sırıtıyodum " haklısın Çağla kalk sende bu soruyu çöz dedi yerime geçerken sert bi şekikde koluna çarpmayıda unutmadım tabi yerime geçtiğimde öylece onu izkedim ama yapamadı tabi sürtüklük yapmaktan başka bişi düşünmiyoki orrospu kolumdan çekilnesi ile o tarafa döndüm" aferin sana zeki ve çekici kız " dedi Emre " ya bi siktir git " dedim sessizce gülmeye başladı mal.

***
Ders bitmişti ve biz Tuğçe ile bize gidecektik eve doğru yürümeye başladık bişi dicekte çekiniyo gibiydi " söyle" dedim kısaca" ne anlamadım "

" Diyomki bişi diyeksin ama söyleyemiyon anladım söyle "

" ya şey hafta sonu  Ege lerle onların dağ evine gitsek hadi hadi ama bak hemen itiraz etme"
" Hayır ya Tuğçe manyakmısın ne işimiz var onların dağ evinde "
" ya lütfeen "
"Hayır dedim Tuğçe uzatma "
" Tamam " dedi küsmüş bi sesle banane ya ben gitmem ama o neyse uff
"Bak Tuğçe sen gitmek istersen git yani sana karışamam ama ben gelmem "
" Ya ama neden "
"Öyle boşver" desim kestirip atarak
"Ben yatmaya gidiyom iyi geceler " dedim ve odama çıktım bi duş almalıyım sanırım kısa bi duştan sonra pijamalarımı giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım

♡Emre nin ağazından♡
Ege okuldan sonra bize geleceğini söyledi eve geldiğim gibi üzerimi değiştirip bişiler atıştırdım kapı çaldı sanırım Ege " selam kankaa " dedi dingil ya
"Nevar lan hayırdır ne dicen"
"Şeyy ben diomki yarın yani haftasonu bizim kızlar ile dağ evine mi gitsek" dedi aslında olabilir
" tamam da bizim kızlar çağla falansa gelmem hayatta "
"Yok yok Ela ile Tuğçe"
"He tamam olur onlara sordunmu ?"
"Ya sordum Tuğçe geliyo ama  bizimki inat etmiş gelmicem diyomuş"hmm inatçı kızım benim ben onh getirmesini bilirim
"Tamam siz onu bana bırakın"dedim sırıtarak
"Aklında ne var dedi gülerken
"Boşver sonra görürsün"gelmiyo he ben seni öyle bi getiririm kii

♡Elanın ağazından♡

Sabah birinin beni onzuna alması ile çığlığımı bastım "
Ya nabıyon Emreeee"
İyi be güzelim sen?"şimdi böyle beni arabaya binrdiğine mi üzülim güzelim dediğine mi sevinim uflayarak" nereye gidiyoz" dedim
"Gidince görürsün " arkama yaslandım ve yolu izlemeye başladım hadi bakalım bindik bi alamete gidiyoz kıyamete...

Selam canlarım hepinizin desteklerini bekliyorum😍🙈

bana aitsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin