Jedinú vec, ktorú pocítila bol len náraz. Mohlo to trvať len niekoľko minút, možno desiatky kedy konečně otvorila oči a pozrela sa okolo seba. Snažila sa bolesť, ktorá prechádzala celým jej telom ignorovať. Sústredila sa len na tlkot jeho srdca, ktorý ju v tento moment ukľudňoval. Ruky si obmotala jemne okolo jeho pásu a hlavu priložila na hruď až do momentu, kedy sa neocitli opäť na ulici, ktorá doslova zývala prázdnotou.
"Musím ťa udržať v bezpečí." Caroline sa opäť postavila na svoje nohy a tričko si upravila tak aby sa nemusela pozerať na rany, ktorými bola posiatá takmer celá pravá ruka. Vedela, že mala ešte nejaký čas na to aby stihla vybaviť všetky veci, ktoré jej ostávali.
"Bude oveľa rýchlejšie, keď pôjdeme autom ako keby sme mali ísť pešo. Predsa len, Bonnie nie je v Mystic Falls." Nevedela ako by mohol reagovať. Už len ta zmienka o tom, že Enzo je na žive ho prekvapila, nemala v pláne mu hovoriť, že posledné roky strávil v náručí Bennetových čarodejnice.Pohľadom prešla po niekoľkých autách, ktoré si doslova pýtali ten okamih, kedy sa ich niekto zmocní. Použila svoju silu na to aby bez problémov otvorila dvere a pohľadom prešla po Joeovi, ktorý mala pocit, že jej bol bližšie ako mnoho ľudí, ktorých mohla nazývať priateľmi. Opäť sa k nemu priblížila, svoju ruku položila na jeho hruď a následne si zahryzla do ľavého zápästia.
"Nechaj ma aspoň takto ti pomôcť."Nechal ji postavit na nohy, ale stále ji přidržoval. Věděl, jak nepříjemné je vlkodlačí kousnutí. Kdysi to byla oblíbená zábava Klause. Pro srandu a potěšení kousat do ostatních, Joe se tomu naštěstí vyhnul a nemusel být středem jeho potěšení.
"Já se z toho dostanu. Je to jen otřes, který přejde." jemně odmítl její ruku s nabízenou krví a poukázal na druhou ruku, kterou si zakryla rukávem.
"Vím, že se ti za ním nechce stejně, jako mě, ale potřebuješ jeho pomoc, bude to horší a horší." kývl rozhodně a následoval ji k autu aniž by si nasedl.****
"Kde je k sakru Thomas?!" rozčiloval se Klaus, když se procházel místností sem a tam držíc skleničku whiskey v ruce. Se rty pevně semknutými si našel pohledem jeho bratra, který tam stál.
"Řekl si, že si ho viděl, jako poslední a od tý doby se po něm slehla zem. Jestli máš co dočinění s nima dvěma. Věř mi, že nespatříš světlo světa dalších sto let, bratře." odtáhl se od bratra a napil se. Ihned si zavolal někoho dalšího ze své smečky a zaúkoloval, aby našli jeho nejlepšího vlkodlaka.****
"Nedělej hrdinu Caroline, musíš si nechat pomoct." Joe si trval na svým. Teď by se hodila pomoc Elijaha, který by Klausovi mohl domluvit. Na druhou stranu je rád, že se nemusí vracet zpátky do Mystic Falls, a že Bonnie je úplně někde jinde. Čím víc budou ztrácet čas, tím víc se vlkodlačí jed bude roztahovat po jejím těle. Bojí se nejhoršího - halucinací.
***
Elijah pocítil už mnohokrát vo svojom živote hněv jeho brata, ktorý si ventiloval na svojich najbližších. V jeho očiach videl bolesť, ktorú sa snažil skrývať za slová, ktoré by ho mali opäť zastrašiť. Elijah nemal čo skrývať alebo predčím utekať, nemusel sa báť, že by niekoľko desiatok rokov strávil na miestnie ktoré bolo pre neho len prechodou stanicou.
"Nemôžeš ju prinútiť, aby sa do teba zamilovala." Ich moc bola dostatočná na to, aby si podmanili celé mesto ba dokonca niekoľko miest v okolí, pričom cítili ako sa na nich pozerajú ľudia s patričným rešpektom. No nikdy sa nepodarilo nikomu niekoho prinútiť milovať. Bolo by to jednoduché, postaviť sa pevne na nohy a jedným svojim pohľadom niekoho prinútiť. No všetko sa to vracalo, pobláznenie trvalo vždy len niekoľko dní.
"Caroline nie je tá, ktorá ťa miluje. Nemôžeš si ju stále držať pri sebe- "***
Caroline sedela na mieste spolujazdca a so zatvorenými očami sa snažila dýchať. Nechcela aby si o ňu robil starosti alebo si začal vyčítať, že to bola jeho chyba. Bolo to niečo, čo ju postihlo a ona bola pripravená na bolesť, ktorou si už niekoľko krát prešla.
Jednou rukou sa zaboryla so palubnej dosky a následne sa pozrela smerom k nemu. Bolo to zvláštne no všetky spomienky, ktoré mala sa jej zlievali do jedného.
"Bol si mŕtvy. Videla som tvoje telo bez života po tom, ako ti Damon vytrhol srdce z hrude." Bolo to tak reálne, že sama verila takmer každej spomienke, ktorá sa objavila v jej hlave. Na ich prvé rande, nesmelé dotyky až po prvú noc, ktorú strávili spoločne.
V jednom momente, keď svoju ruku mala na jeho pravom stehne sa všetko vrátilo do pôvodného stavu.
"Ja... Uhm... "***
"Já jsem si jistý, že ke mě něco cítí!" Osočil se Klaus oproti svému bratrovi. Sám si byl jistý co cítí on a díky tomu si asi vybudoval myšlenku ohledně jejích citů.
"Snažíš se mi odporovat bratře místo podpory?! Měl jsem tu dýku radši vytáhnout z Rebeky než z tebe!" Vzteky bez sebe nechal v jeho dlani prasknout skleničku.
"Vím, že se vrátí. Uvědomí si, že já z ní udělám královnu New Orleans."***
Joe se soustředil na řízení i přes mírnou bolest hlavy. Čas od času zkontroloval Caroline, jak se jí daří, i přesto, že to bylo horší a horší. Ať už bude protestovat nebo ne otočil se s autem na místě a vracel se zpátky do města. Utekli jednou, povede se to nějak znova. Nemůže ji v tomhle stavu prostě nechat.
"Cože? Damon?" Nemohl se na ní podívat, protože v tu chvíli se kolem nich mihlo několik aut. Akorát by způsobil nehodu a jeho jméno mu taky moc dobře nechutnalo.
"Caro-" pocítil její ruku na stehni, když pokračovala dál v mluvení. Položil tedy tu svou na její.
"Jsou to jen halucinace." Uklidnil ji po tom, co se dala zpátky dohromady a stáhl ruku zpátky na volant.****
"Klausi? Je mrtvý, celá smečka byla nalezená ve skladišti v přístavu." Odpověděl snědý vlkodlak. Klausovi doslova vyběhla žíla na čele, když tuhle zprávu slyšel. Ke smůle mladíka, který byl v nevhodnou dobu na místě. Klaus během chvilky svíral jeho srdce v dlani. Rázným krokem přešel k Elijahovi.
"Tys to věděl!" Zavrčel mu do tváře a otřel si dlaň o jeho tvář. Tak aby měl vlčí krev na rtech.
"To tys je nechal uniknout a vyvraždit moji smečku." V jeho žilách se doslova vařila krev.
"Mám tě rád bratře, ale to neznamená, že Caroline budeš držet ode mě dál." Pozdvihl dýku, která patřila Elijahovi a bez vahání jej uspal.
"Spi sladce."
YOU ARE READING
The Guardian Angel
Teen FictionJelikož HWTH má delší pauzu, tak je na řadě zveřejnit novou začatou hru :] Jsme zpátky v TVD/TO světě. Krom starých postav se setkáme s někým jako je Joe Neil.