L-am cunoscut dintr-o prostie. Din atâția oameni el mi-a captat atenția. S-a uitat in ochii mei si parcă am simțit toate primăverile din lume în stomac. Cand ochii lui i-au atins pe ai mei cu privirea, mi-au atins și inima. Inima care acum e a lui.
Avea cei mai frumoși ochi. Cel mai frumos chip.
Când i-am auzit vocea, parcă aș fii auzit cele mai frumoase simfonii cântate de un singur artist. Avea acel ceva in voce, acel ceva ce nu te lasă să o uiți. Vocea lui îmi răsună în cap și parcă o aud din nou și din nou și din nou..
El. Felul lui de a fi, de a exista. Simpla lui existenta ma da peste cap.
Cand mi-a atins mâna, am simțit toate furtunile în cap. În cap furtună și în inimă un haos.
Când m-a sărutat prima dată cele mai frumoase note au ajuns pe portativul buzelor mele. Mi-a întors inima la 360 de grade. Inima îmi bătea în gât. Îmi bătea în așa fel încât nu m-aș mai fii dezlipit din acel sărut. Aș fii vrut să mor lipită de buzele lui.
Îl simt. Chiar și acum. Îi simt bătăile inimii. Îi simt privirea. Îi simt buzele. Îl simt cu toată ființa mea. Pentru că el este și va rămâne în inima mea. Iar atunci când inima îmi bate, îmi bate în ritmul lui. Poate dansez pe muzica altuia. Dar dansez pe pașii lui.
CITEȘTI
I'm yours, baby
Romance" te iubesc pentru că ești singura persoană care liniștește tunetele din sufletul meu și care, în acelaș timp îmi provoacă cele mai grele furtuni în inimă"❤