"Merhaba ben Minzy Kore'nin en iyi lisesine gidiyorum ve son sınıfım. Hayır hayır zengin değilim bursmu hayır bursda kazanmadım aslında normalde okuduğum okul burası değil, okulumuz bir süreliğine tadilata girdi bizde Sungok lisesine geldik. Çok güzel bir okul inşallah okulumuzda hiç tadilat bitmezde hep burada kalırız,hem burada çok yakışıklı erkekler var hele bir tane varki size ne kadar yakışıklı olduğunu anlatamam neyse ben bunları arkadaşlarıma söylesem beni Jong'la sevgili yapmaya çalışırlar tabi öyle bir şey olmaz ayrı mesele, aslında yakışıklı dediğin çocuğa aşık olman şart değil ben yakışıklı diyorum aşık oldum demiyorum sonuçta dimi " Minzy,Hyona ve Mery orada otururken Jong oradan geçer tabi tüm kızlarda arkasından Minzy Jongun ona doğru yaklaştığını fark eder, biraz heycanlansada belli etmez çünkü biliyordur klasik sahne çünkü Jong onun yanına değil başkasının yanına gidiyordur, ama Minzy kesinlikle yanılıyordu Jong onun tam yanında durup ona "sen şu erkekler tualetine giren kızmısın"diye sordu, Minzy gözlerini fırtlatmış tuhaf tuhaf bakıyordu, Jong "hani şu kantini birbirine katan sürekli erkekmiş gibi başkalarına kabadayılık taslayan" Minzy " kim ,benmi erkekler gibi kabadayılanıyormuşum ,kim bunu söylediyse hemen ortaya çıksın yoksa onu ben bulur ve canına okurum " Jong "soruma açık açık cevap verdiğin için sağol seni aramamın nedeni seni uyarmaktı benim okulumda benden beşka hiç kimse hiç kimseye kabadayılık taslayamaz hele bana hiç bunu bilirsen iyi olur seni ezik" ve Jong Minzy'e göz kırpıp gider Minzy Jong'un arkasından söylenip duruyordu Minzy tam olarak delirmişti , Jongun arkasından gidiyordu ve taklidini yapıyordu Jong Woo arkasını döndüğünde Minzynin ayağı ordan geçen bir çocuğa takılmasınmı Minzy yere düşmüştü , Jong ona çok aşaılıyıcı bir şekilde bakıp gitti ,Minzy kıpkırmızı olmuştu hemen ayağa kalktı ve koşa koşa lavobaya gitti. Zil çaldı ders bitti okuldan çıkıyorlardı Minzy Jongu görme korkusuyla okulun kapısından çıktı ve birden bire kim çıktı dersiniz? tabikide Jong Woo, Minzy kafasına şapkayı geçirdiği gibi oradan kaçtı.
1. Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Crazy, I Love You
RomanceArkadaşlar bu hikâyede zengin bir ailenin çocuğu olan Jong ve annesi vefat etmiş Mizy birbirlerine aşık oluyorlar ama bunun için zor yollardan geçiyorlar.