Watak :
Alyana Qaiyshara binti Mohd.. Gadis periang,cantik,comel,manja dan pandai. Belajar di UITM,Sukai kanak 2,Degil,Pandai memikat suami,and disukai ramai lelaki,(pandai menyimpan rasia tentang keluarga nya...)Mohd Irfan Shah bin Ilhairi Shah
Lelaki romantik,pandai,pandai memikat perempuan, setia kpd cinta,CEO merak holding,and mudah terpikat dengan isteri tercinta iaitu Alyana..........Mohd(jack) bapa kandung kepada Alyana,seorang hartawan yg amat kaya,Menyayangi ank,selalu busy..
Ann Qaiyshara ibu kandung kpd Alyana,seorang wanita yg berjaya dlm perniagaan, menyayangi Alyana but very busy,melahirkan Alyana di Malaysia...
Siti khadijah ibu angkat Alyana yg sudah meninggal akibat kemalangan,ibu yg mencurahkan kasih sayang kepada Alyana.
Ali bapa angkat yg sudh meninggal akibat kemalangan, bapa yg bertanggungjawab terhadap Alyana..
Dato' Mohd Ilhairi Shah bapa kepada Irfan dan bapa angkat baru kepada Alyana. Seorang bapa yang amat menyayangi ank angkat nya......
Datin Zaleha ibu kpd Irfan dan ibu angkat baru kpd Alyana, menyukai Alyana dan mahu megahwini anaknya dengan Alyana....
Aqilah seorang kawan yg amat setia kpd kawnnya Alyana,baik,pandai,jujurBismillahhirahmanirahim...
Enjoy your reading..😘"Ape anak mama dah nak balik!!!"Alyana
dengan seribu persoalan.."ye, anak mama nama dia Mohd Irfan Shah" kata mama dengan mengukir senyuman kepada anak kesayangannya..
"Betul tu yana abang kamu nak balik lagi 2 hari lagi dia pun tak kenal yana"sampuk papa .Biar betul aku ada abang angkat..kata hati Alyana.
"maaf la mama tak pernah nak bagitau yana mama ada anak tunggal"balas mama.
"tak pe ma lagipun yana bukan sape sape pon dalam keluarga ni" kata Alyana
"Yana mama tak suka yana cakap mcam tu..Yana dah sebahagian besar dalam keluarga nii..kalau Yana tak ada mesti sunyi rumah niii" marah mamanya
"sorrylah mama"maaf Alyana. Sememangnya dia adalah anak angkat di dalam kelurga ni. mama dan papanya iaitu Datin Zaleha dan Dato' Ilhairi shah
"Mmm mama ada satu permintaan , harap yana setuju dengan keputusan mama, boleh tak" kata mama .
"Mmm yana setuju sebab mama tak pernah mintak apa apa kat yana ,apa dia"balas Alyana
"Nanti mama bagitau la, betul yana setuju ni?
" Kata mama ."ye yana setuju mama kesayanganku"jawab Alyana.
"Ni yang mama dan papa sayang sangat dekat kamu ni" balas papa.
Agaknya hensome tak abang angkat aku tu eh.Seronoknye nak jumpe die.ye lah nak tengok jugak macam mana wajah kehenseman anak mama dengan papa nii.. Hais kenapa aku nampak macam gatal semacam niii%>_<%
YOU ARE READING
Hatiku Milikmu
Teen Fiction💖HATIKU MILIKMU 💖sangat mudah diungkapkan tetapi jika ada yang hadir kembali untuk memiliki semula mampukah ungkapan itu diungkapkan lagi...... Cerita ini mengisahkan seorang gadis kacukan lagi cantik..ayu..perfect..dipluskan lagi bak ratu dunia y...